سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان:

بهترین خریدهای نیم فصل را انجام دادیم/ شاهد روزهای طلایی در ورزش هرمزگان خواهیم بود

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: بهترین خریدهای نیم فصل را انجام دادیم تا بتوانیم آلومینیوم را به جایگاه مورد توقع هواداران برسانیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، محمدرضا سدید افزود: در تعطیلات نیم فصل به مدت 14 روز تمرینات را تعطیل تا بازیکنان برای حضوری قدرتمندانه در نیم فصل دوم بازیابی روحی شده و با انگیزه ای مضاعف راهی مسابقات لیگ یک در نیم فصل دوم شوند.

وی ادامه داد: از 23 آذرماه جهت هماهنگی بیشتر بازیکنان و انجام تدابیر مورد نظر کادرفنی اردویی 8 روزه را در جزیره کیش برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم هم از لحاظ انگیزشی و هم از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار بگیریم.

سدید با اشاره به اینکه در تعطیلات نیم فصل از فرصت بدست آمده نهایت بهره را برده و اقدام به تقویت تیم فوتبال در پست های مورد نیاز کادرفنی کردیم، اظهار کرد: در فصل نقل و انتقالات با استفاده از تجارب کادر مدیریتی و فنی باشگاه توانستیم اقدام به خرید بازیکنانی کنیم که در حد و توان لیگ برتر بوده و سابقه بازی در مسابقات لیگ برتر را دارند تا بتوانیم در نیم فصل دوم شاهد تیمی متفاوت و قدرتمندتر باشیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در خصوص نفرات جذب شده در تعطیلات نیم فصل نیز خاطرنشان کرد: تاکنون با "ابراهیم ابرقویی" مدافع پیشین تیم های شهرداری تبریز، آلومینیوم هرمزگان و مس کرمان،"مجید باجلان" هافبک سابق تیم های ذوب آهن، راه آهن و گهر درود، "علی ممبینی" هافبک سابق تیم صنعت نفت آبادان و فواد آقایی مهاجم سابق سنگ آهن بافق و فجر سپاسی به توافق رسیده ایم و درصدد جذب یک مهاجم توانمند باتجربه هستیم که رایزنی های لازم شده است و امیدواریم بتوانیم با جذب این بازیکن لیست نفرات جذب شده خود را کامل کرده و شاهد آن تیمی باشیم که هواداران از آلومینیوم انتظار دارند.

وی با بیان اینکه تنها هدفمان صعود به لیگ برتر و حضور در جمع مدعیان است، بیان کرد: نام آلومینیوم اکنون در ورزش ایران شناخته شده و یک برند با اعتبار است که امیدوارم با تداوم روند رو به حرکتی خود لغزش سال گذشته و سقوط به لیگ برتر را به فراموشی سپرده و شاهد روزهای طلایی در ورزش هرمزگان باشیم.

سدید در پایان با تقدیر از حمایت های گلکار مدیرمجتمع آلومینیوم المهدی، گفت: باید قدر تلاش و زحمات کارگران مجموعه آلومینیوم المهدی که در کنار کوره های بالای یک هزار درجه به فعالیت می پردازند، بدانیم و با کسب نتایج مورد توقع به نوعی کمی از زحمات این تلاشگران را جبران کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.