سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

اشراف دولت برمشکلات قابل تقدیراست

نماینده مردم خاش درمجلس شورای اسلامی باقدردانی ازدولت برای تحویل به موقعلایحه بودجه گفت: دکترروحانی وتیم دولت بااشراف کامل برمشکلات ونیازهابرای نجات کشور ازوضعیت بداقتصادی تلاشی مضاعف وقابل تقدیرداشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان .، حمیدرضاپشنگ درگفت وگوباخبرنگارمابیان کرد:حضوررئیس جمهوردرمجلس وارائه گزارش درخصوص چگونگی تدوین وآماده سازی بودجه سال 93 کل کشورناشی ازتوان واقتداردولت است.
وی افزود:خوشبختانه دولت محترم در این گزارش به کنترل واردات بی رویه و بهبود فضای کسب و کار و برخی مشکلاتی که تکالیف زیادی در نظام بودجه ریزی برای بانک ها ایجاد کرده بود، توجه کرده اند.

وی ادامه داد: در گزارش دکترروحانی همچنین به اجرایی نشدن صحیح اصل 44 قانون اساسی توجه شده، که اینها نکات مهمی در مشکلات اقتصادی کشور است که امیدواریم در بودجه ارائه شده به نحو درستی برای آن راه حل پیدا شده باشد.

وی اظهار داشت: اینکه دولت مصمم است رشد نقدینگی را کنترل کرده و آن را به سمت شرایط تولید سوق دهد و فضای کسب و کار را بهبود بخشد، حرکتی با ارزش میباشد

وی اظهار داشت: تلاش دولت برای اینکه واگذاری ها به بخش خصوصی در یک راه درست، می تواند مسیر صحیحی برای بهبود شرایط اقتصادی کشور به وجود آورد./س

انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، قابل ، تقدیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.