سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی راهکارهای مختلف نوسازی املاک و رفع معار‌ضان ملکی در جنوب غرب پایتخت

معاون شهر سازی و معماری شهرداری منطقه 18، از بررسی راهکارهای مختلف نوسازی املاک و رفع معار‌ضان ملکی در این منطقه خبر داد.

محمود کلا‌یه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح بررسی راهکارهای مختلف نوسازی املاک و رفع معار‌ضان ملکی در منطقه 18 در دستور کار معاونت شهر‌سازی این منطقه قرار داد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور نوسازی بافت فرسوده املاک و رفع معار‌ضان ملکی در تعریض معابر اصلی منطقه 18 در دست اجرا است.

کلا‌یه با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: راهکارهای مختلف نوسازی املاک و رفع معار‌ضان ملکی در تعریض معابر اصلی منطقه 18 با حضور مدیران اداره شهر‌سازی و معماری نواحی 7 گانه منطقه بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: بررسی راهکارهای مختلف نوسازی املاک و رفع معار‌ضان ملکی در تعریض خیابانها و معابر اصلی محلات یافت آباد با همکاری مشارکت شهردار ناحیه 3 و مدیر اداره شهر‌سازی و معماری ناحیه 3 از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمود کلا‌یه در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: جابجایی تیرهای برق که موجب ایجاد سد معبر در معابر اصلی منطقه 18 شده، توزیع بسته های تشویقی نوسازی به شهروندان از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.
انتهای پیام/

برچسب ها: تعریض ، معابر ، معماری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.