سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مجید میلاد": سازمان هاي مدافع حقوق بشر بايد ر‍‍‍ژيم آل خليفه را در تنگنا بگذارند

عضو جمعیت وفاق اسلامی بحرین از سازمان های مدافع حقوق بشر بین المللی خواست،

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه ی تلویزیونی العالم؛ رژیم آل خلیفه را در خصوص نقض مداوم حقوق بشر در این کشور تحت فشار قرار دهند.
"مجید میلاد" گفت: واقعیت این است حقوق بشر پیش از آغاز انقلاب چهاردهم فوریه در بحرین نقض می شد و پس از انقلاب مردمی در این کشور این اقدام دولت به شدت افزایش یافت. همه سازمان های حقوق بشری بین المللی به افزایش نقض حقوق بشر در بحرین پس از انقلاب چهاردهم فوریه اذعان و از رژیم این کشور به شدت انتقاد کردند.
وی افزود: رژیم بحرین تلاش کرد پس گزارش کمیته حقیقت یاب بسیونی درباره نقض حقوق بشر پس از انقلاب، نهادهای حقوق بشری را در این کشور ایجاد کند و منامه خواست از این طریق به طرف های منتقد بگوید که دولت بحرین در راستای توصیه های سازمانهای حقوق بشری حرکت می کند.
وی افزود: اما واقعیت این است رژیم بحرین به انتقاد سازمانهای بین المللی توجهی ندارد، از این رو باید سازمانهای حقوق بشری بین المللی رژیم بحرین را تحت فشار قرار دهند.
ادامه نقض حقوق بشر در بحرین علت واقعی و اساسی انقلاب مردمی در این کشور است، اما رژیم بر این بارور است که مردم بحرین با چنین فشارهای دست از اعتراض و برگزاری تظاهرات برمی دارند.
عضو جمعیت الوفاق بحرین خاطر نشان کرد: رژیم بحرین در برابر جامعه جهانی در خصوص توجیه افزایش نقض حقوق بشر در این کشور با مشکل جدی روبرو شده و دورغ های این رژیم در گزارش های متعدد بین المللی برملا شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.