سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصر جمعه آثار متفاوتی از اداک جمشیدزاده رونمایی می‌شود

نمایشگاه نقاشی با قهوه در فرهنگسرای نیاوران

عصر جمعه 22 آذر ماه، نمایشگاه متفاوت و منحصر به فردی از آثار "اداک جمشید زاده" در گالری یک فرهنگسرای نیاوران گشایش می یابد .

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ عصر جمعه 22 آذر ماه، نمایشگاه متفاوت و منحصر به فردی از آثار «اداک جمشید زاده » در گالری یک فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد . 

در این نمایشگاه 85  اثر به معرض تماشا گذاشته می شود که 45 تابلو با تکنیک قهوه روی بوم به نمایش در می آیند . این آثار طی ریختن قهوه روی بوم و استخراج فیگورهایی در فضای آبستره خلق شده اند . جمشید زاده در کنار رنگ قهوه ای، قهوه و نسکافه از همنشینی رنگ‌هایی چون فیروزه‌ای و طلایی بهره گرفته است. 

هنرمند در کنار آثار جدید دیده نشده‌اش، آثاری را از دوره های  قدیمی کاری اش نظیر اکسپرسیونیستی های کارت پستالی و مینیاتور های پیشین خود را به تماشا می‌گذارد.

اداک جمشید زاده متولد 1359 اردبيل است و تا کنون یازده نمایشگاه انفرادی در ایران ، ترکیه ،آلمان ،... برپا نموده و شرکت در ده ها نمایشگاه گروهی را در کارنامه خود دارد . وی کارگاه های آموزشی مختلفی را در زمینه نقاشی با قهوه در موزه هنرهای معاصر ،نمایشگاه کتاب سال، اولین جنبش هنرمندان معاصر در وزارت کار و... برگزار کرده است .

نمایشگاه نقاشی با قهوه "اداک جمشیدزاده" تا تاریخ سی ام آذر ماه در گالری یک فرهنگسرای نیاوران دایر می باشد و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 10 تا 19 و روزهای تعطیل 14 تا 19 از این آثار دیدن نمایند. 

انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.