سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ديدار مدير راديو تهران با معاون شهردار تهران مورد تأكيد قرار گرفت:

اعلام لحظه‌اي وضعيت ترافيك پايتخت از راديو تهران/ صدای شهر باعث شده تا مردم بتوانند زمان را مدیریت کنند

مدير راديو تهران با حضور در جلسه شوراي معاونان حمل و نقل و ترافيك مناطق 22 گانه شهرداري تهران با حضور معاون شهردار تهران بر توسعه مناسبات موجود با مديريت شهري با محوريت موضوعات ترافيكی تأكيد كرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دكتر شهريار ضياء آذري در اين جلسه گفت: مديريت جهادي شهرداري تهران در بخش‌هاي مختلف برگ‌هاي بسياري را بر دفتر سترگ حماسه ملي افزوده كه آخرين برگ اين دفتر با افتتاح بزرگراه طبقاتي شهيد صدر به عنوان اتفاقي فوق‌العاده در حوزه مهندسي رقم خورد.

وي از صداي شهر راديو تهران به عنوان بازوي قوي اطلاع‌رساني مديريت شهري نام برد و افزود: اين رسانه شنیداری باعث شده تا مردم تهران بتوانند با گوش دادن به اخبار و پيام‌هاي اين راديو براي وقت خود به عنوان بزرگ ترین سرمایه هر فرد با انتخاب مسيرهاي مورد نظر و مدیریت زمان برنامه‌ريزي نمایند.

رانندگان تاکسی شنوندگان پر و پا قرص رادیو تهران هستند


مدير راديو تهران با اشاره به اين كه به اين ترتيب مسأله ترافيك از يك تهديد به يك فرصت تبديل شده، اظهار كرد: این رسانه سعي كرده تا به عنوان بازويی توانمند با اعلام لحظه‌اي جريان ترافيك شهر به مديريت ترافيك كمك كند و همین موضوع رانندگان تاكسي را به شنوندگان پر و پا قرص اين راديو تبدیل کرده است.

دكتر ضياء آذري با بيان اين كه اتفاقات بزرگي در دو حوزه‌ حمل و نقل و ترافيك و فنی و مهندسي در تهران رقم خورده، تصريح كرد: در حوزه‌ اجتماعي و فرهنگي تحولات مهمي در تهران اتفاق افتاده، ضمن اين كه در موضوع زيباسازي نيز شاهد پيشرفت‌هاي چشمگيري در شهر هستیم.

وي با تأكيد بر اين كه مجموعه راديو تهران از گزارشگران و مستندسازان گرفته تا خبرنگاران و مديران آن آمادگي دارند تا اخبار و گزارش‌هاي مديريت شهري را به شنيدني‌ترين شكل ممكن توليد و پخش نمايند، اضافه كرد: اساساً وظيفه رسانه در قبال مردم اين است كه مسائل را واكاوي و به اصطلاح كالبد شكافي كند.

تفکر حاکم بر مدیریت پایتخت برخاسته از تفکر جهادی است


مدير راديو تهران با اشاره به اين كه گزارش دهي و خبررساني جزو وظايف ذاتي رسانه محسوب می شود، اظهار كرد: برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني بايد با يك طراحي هنري و چيدمان حرفه¬ای و بر اساس اصول رسانه‌اي توليد شوند تا بتوانند مخاطب را جذب كرده و تاثيرگذار باشند.

دكتر ضياء آذري با بيان اين كه تفكر حاكم بر مديريت پايتخت برخاسته از تفكر جهادي است، تصريح كرد: اقدامات گسترده‌اي كه طي چند سال اخير در تهران انجام شده نه تنها باعث افتخار هر تهرانی بلکه موجب مباهات هر ايراني است كه آخرين مورد آن را در افتتاح بزرگراه طبقاني شهيد صدر شاهد بوديم.

وي با تأكيد بر اين كه راديو تهران خود را واسطه انتقال خدمات و زحمات مسئولان شهري به مردم مي‌داند، اضافه كرد: رسانه راديو تهران به معناي فيزيكي رساناي انتقال جرياناتي است كه هر روز در شهر اتفاق مي‌افتد و اميدواريم بتوانيم نقش رسانه‌اي خود را به خوبي ايفاء كنيم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.