سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شست و شو و لايروبي انهار در محلات جنوب پايتخت

معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 19، از اجراي طرح شست و شو و لايروبي انهار در محلات اين منطقه خبر داد.

 زنوزي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: اجراي طرح شست و شو و لايروبي انهار در معابر اصلي و محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار معاونت امور شهري و فضاي سبز شهرداري اين منطقه قرار دارد.
 
وي افزود: اين طرح به منظور رفع آلودگيهاي زيست محيطي، ارتقا سلامت شهر، افزايش سلامت و رفاه حال شهروندان در معابر اصلي و محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجراست.
 
زنوزي با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: در اين طرح اکيپهاي اجرايي امور شهري و فضاي سبز منطقه 19، اداره امور شهري نواحي پنچ‌گانه منطقه به منظور شست و شو و لايروبي انهار، رفع آلودگيهاي زيست محيطي اين منطقه در آماده باش کامل‌اند.
 
وي با اشاره به اقدامات اين طرح گفت: انجام عمليات شست و شو و لايروبي انهار رو بسته پل شهيد کاظمي در بزرگراه آزادگان با همکاري و مشارکت اداره خدمات شهري ناحيه چهار شهرداري منطقه 19 از اقدامات اجرايي اين طرح است.
 
زنوزي در پايان با اشاره به اجراي اين طرح در شهرداري منطقه 19 افزود: شست وشو و لايروبي انهار رو بسته پل شهيد کاظمي در بزرگراه آزادگان از 16 آذر ماه سال جاري آغاز و تاکنون 150 متر مربع از اين طرح انجام شده است./
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.