سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

48 درصد از جمعیت روستاهای مازندران جوان هستند

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: 48 درصد از جمعیت روستاهای این استان را جوانان تشکیل می دهند که این آمار نشان می دهد مسؤولان به روستاهای این استان باید بیشتر توجه کنند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد سعادتمند با بیان این مطلب که حدود32 در صد از جمعیت استان گلستان را جوانان تشکیل می دهند اظهار داشت: این استان یکی از معدود استانهایی است که 48 درصد از جمعیت روستاها را هم جوانان تشکیل می دهند . این آمار بیانگر توجه بیشتر مسؤولین به روستاهای این استان است.

وی در مورد برنامه های حوزه ی جوانان استان مازندران عنوان کرد: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان را با همکاری استانداری، به صورت منظم تشکیل دادیم و در محور های مشخص شده بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارتخانه، ستاد های  کاربردی در موضوعات مختلف برای تصمیم گیری در خصوص حل مشکلات جوانان را هاندازی کرده ایم. 

سعادتمند ادامه داد: همچنین چندین همایش از جمله اخلاق مردی برای مربیان ، انتخاب 14 مربی برتر ، و تقدیر و تشکر از کسانی که در امر همایش پیوند آسمانی برگزار کردیم و در آن ها از زوجین موفق ، معلولان موفق و دانشجوهای برتر تجلیل به عمل آورده ایم.

سعادتمند در پایان با اشاره به نگاه مثبت دکتر گودرزی به حوزه ی جوانان گفت : آقای وزیر سال ها استاد دانشگاه بوده اند و سابقه ی خوبی هم در مدیریت ورزشی و علمی دارند و با ارتباطاتی که بین جوانان دارند بنده فکر می کنم با حضور ایشان در دو بخش ورزش و جوانان بهتر از قبل کار خواهد شد.
 انتهای پیم/
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.