سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در 8 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

آسفالت بیش از 180 هزار متر مربع از معابر منطقه 10 تهران

با تلاش معاونت فنی و عمران منطقه10 از ابتدای سال جاری بیش از 29 هزارتن آسفالت در 180 هزار متر مربع از معابر و خیابان های منطقه پخش شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرامرز عظيمي شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر، توجه به ضرورت تکمیل و توسعه شبکه معابر شهری را مهم برشمرد و گفت: با هدف استانداردسازی معابر براساس اصول شهرسازی، ارتقای کيفي و بهسازي معابر و پياده روها و به منظور تسهيل در آمد و شد شهروندان و تردد خودروها عمليات لکه گيري، روکش و مرمت آسفالت در بخش هايي از خيابان هاي اصلي و فرعي منطقه با استفاده از 29 هزار تن آسفالت انجام شد.

وي افزود: بیشترین حجم عملیات آسفالت با توجه به اجرای طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) در این محدوده محقق شده است همچنین سایر معابر منطقه که نياز به ترميم و يا روکش آسفالت دارند، شناسايي و نسبت به اجراي عمليات ترميم و روکش آسفالت اقدام شده است.

عظيمي با بيان اين که عمليات پياده روسازي نيز در برخي معابر منطقه انجام شد افزود: پياده رو از جايگاه ويژه اي در سيستم حمل و نقل شهري برخوردار است و در اين راستا 9100 مترمربع از پياده روهاي منطقه با در نظر گرفتن مسير ويژه نابينايان و معلولين احداث و بازسازي شده است./
انتهای پیام/
برچسب ها: نخست ، سال ، معابر ، آسفالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.