سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

بودجه ای که دردی را دوا نمی کند

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: برای سال 1393 در بخش پروژه های عمرانی درخواست شش میلیارد تومان کرده ایم که دولت تنها دو میلیارد و 400 میلیون تومان را مصوب کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


دکتر علی اکبر اختری درباره آنچه که بودجه 93 به دانشگاه صنعتی کرمانشاه اختصاص داده است، گفت: در لایحه بودجه 93 برای پروژه های عمرانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه که همان پروژه ساخت دانشکده انرژی می شود مبلغ دو میلیارد و 400 میلیون تومان اختصاص داده شده است.

اختری گفت: این درحالی است که بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته این پروژه باید تا سال 1394 به بهره برداری برسد که برای تکمیل شدنش نیاز به 13 میلیارد تومان اعتبار است.

وی در ادامه افزود: این رقمی که دولت برای سال 93 به پروژه دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی کرمانشاه اختصاص داده نمی توان کاری را از پیش برد.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: از آنجایی که این پروژه در لیست مصوبات سفر مقام معظم رهبری هم آمده است، انتظار می رفت که دولت با دید مثبت تری به این پروژه نگاه کند.

اختری افزود: دورنمای اختصاص این بودجه تنها راه اندازی پروژه است که درحال حاضر کاملا متوقف شده است.

اختری یادآورشد : دولت برای هزینه های جاری این دانشگاه در سال آتی پنج میلیارد و 700 میلیون تومان اختصاص داده که ما برای هزینه تنها شش قلم از 40 قلم هزینه های جاری شامل: حقوق اعضای هیات علمی، حقوق کارکنان، غذای دانشجویان، سرویس دانشجویان، اجاره بها و حقوق کارکنان شرکتی باید چهار میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت کنیم و 34 قلم دیگر بماند./س



برچسب ها: کرمانشاه ، سال ، شش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.