سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

کاربری 200 هکتار از اراضی ملی شازند صنعتی شد

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان شازند گفت: کاربری 200 هکتار از اراضی ملی این شهرستان برای اجرای طرح‎های صنعتی اختصاص یافت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، ابراهیمی افزود: با اجرای این طرح 100 هکتار از اراضی ملی به طرح های صنعتی بازنه و 100 هکتار به طرح های صنعتی روستای باغ برآفتاب اختصاص یافت و 400 هکتار از اراضی ملی دیگر نیز در دست بررسی و مطالعه است.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون 50 هکتار از اراضی ملی شهرستان شازند به طرح های صنعتی آستانه و 18 هکتار نیز به طرح های صنعتی روستای نهرمیان اختصاص یافته شده است.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان شازند خاطر نشان کرد: بر اساس ماده 33 آئین نامه اجرایی قانون اصلاح حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، سازمان جهاد کشاورزی استان موظف است تا بر نحوه اجرای طرح ها در اراضی واگذاری به مردم، نظارت و در صورت سهل انگاری و عدم اجرای طرح با آنها برخورد قانونی شود.

ابراهیمی گفت: اراضی ملی تنها به سرمایه گذاران واقعی واگذار و در صورت مشاهده افرادی که به طمع زمین خواری و تغییر کاربری اراضی وارد شده اند دبیرخانه هیات نظارت بر آیین نامه اجرایی با آن برخورد و اراضی واگذار شده باز پس گرفته می شود./س
 
 
 
/
برچسب ها: کاربری ، اراضی ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.