به گزارش
خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران باشگاه پرسپولیس چه پنجاه ساله باشد چه صد ساله، بدون تردید بدون اقبالی که از سوی مردم متوجه آن شد پرسپولیس به معنای امروز خود میرسید. پرسپولیس تیمی بود که برند آن ارزشی نداشت همواره مسئولان این باشگاه از هواداران به عنوان سرمایههای واقعی یاد کردهاند.
در یک سال و نیم گذشته آنچه این فرصت را به محمد رویانیان داد تا بتواند از سفارتخانهها گرفته تا باشگاههایی مثل میلان را متوجه خود کند این واقعیت بود که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است. اما پرسپولیس در حالی پنجاهمین سال تأسیس خود را جشن خواهد گرفت که هواداران در آن حضور نخواهند داشت و انتظار میرود که آنها تغییرات اساسی در برنامهها ایجاد کنند.
انتهای پیام/