سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدانی: قرعه ما نه سخت است و نه آسان/ تمام تلاشمان را برای موفقیت انجام خواهیم داد

مربی تیم فوتبال استقلال مدعی است، گروه متعادلی برای این تیم مهیا شده، اعضای این باشگاه تمام تلاششان را برای موفقیت خود بکار خواهند گرفت.

ستار همدانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خوشبختانه قرعه‌ای که امسال نصیب تیم ما شده به نسبت آسان‌تر از سال پیش است ولی گروه امسال را هم نمی‌توان گروه آسانی دانست.

مربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: کشورهای عربستان و قطر این روزها سرمایه‌گذاری زیادی در زمینه فوتبال دارند از بازیکنان خارجی خوبی نیز بهره می‌برند. الریان و‌ الشباب هم تیم‌های خوبی هستند که باید با تدارک مناسب مهیای دیدار با آن‌ها شویم.

همدانی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید هر کسی در مجموعه استقلال حضور دارد با غیرت و تعصب تمام تلاشش را برای موفقیت در این رقابت‌ها به کار خواهد گرفت.



**با برنامه‌ریزی دقیق از گروهمان صعود می‌کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم از گروهمان صعود کنیم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

همدانی گفت: باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهیم تا بتوانیم از سد حریفان بگذریم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: تیم‌های الریان، الجزیره و الشباب تیم‌های خوبی هستند و اکنون نیز بازیکنان خوبی را برای بازی‌های لیگ آسیایی جذب کردند.

همدانی بیان داشت: تیم فوتبال استقلال در وضعیت خوبی است ما تمرکزمان را روی لیگ برتر گذاشتیم اما بادی با برنامه‌ریزی دقیق و تصمیم‌گیری درست وارد بازی‌های آسیایی شویم.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با تمرینات منسجم و مناسب می‌توانیم 3 امتیاز بازی امروز با کاسپین قزوین را کسب کنیم و با خیال راحت به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: مربی ، استقلال ، موفقیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.