سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون ورزش بانون وزارت ورزش در فدراسیون کاراته حضور یافت

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان امروز (سه شنبه) در محل فدراسیون کاراته حضور یافت و با رییس و نایب رییس فدراسیون در بخش بانوان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت فدراسیون کاراته؛ خانم "مرضیه اکبرآبادی" پیش از ظهر امروز در محل فدراسیون کاراته حضور یافت و درخصوص موفقیت های تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی امارات و همچنین مسائل پیش آمده در روزهای اخیر به بحث و تبادل نظر با مسوولان فدراسیون پرداخت و راهکارهای خود را برای پایان دادن به این مسائل مطرح کرد.
 
وی در مورد پوشش بانوان کاراته ایران اظهار داشت: در این خصوص توافقاتی در کلیات صورت گرفته است اما در اجرای آن مقداری ابهام وجود دارد و از شما می خواهم که فدراسیون این مساله را بزودی قانونمند کند تا در رویدادهای مختلف، دستخوش تغییرات و سلیقه های مختلف نشود.
 
وی با ابراز ناراحتی از صحبت های مربی تیم کاتای دختران، افزود: خانم ها مسطوره بک و حسینی نیز به نشست امروز دعوت شده بودند و بسیار متاسفم که حضور نیافتند و در این روزها مصاحبه های انجام داده که موجب حاشیه سازی شده اند.
 
اکبرآبادی ادامه داد: خانم مسطوره بک صحبت های انجام داده که باید آنرا اثبات کند و از فدراسیون می خواهم ادعاهای ایشان را از طریق کمیته انضباطی پیگیری کند.
 
همچنین در این نشست علیرضا سمندر ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص شرایط بانوان کاراته ایران گفت: فدراسیون جهانی مشکلی با حجاب مصوبه بانوان ایران ندارد و بزودی این مساله را با جدی بیشتری دنبال می کنیم. درواقع کشورهای همسایه و مسلمان هستند که پس از شکست مقابل ایران به دنبال مسائل حاشیه ای برای رسیدن به اهداف خود هستد.
 
رییس فدراسیون کاراته نیز خاطرنشان کرد: با حاشیه سازان و افرادی که کم کاری داشته اند از طریق کمیته انضباطی فدراسیون برخورد خواهد شد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.