سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "بین الملل"سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: چرا "ماندلای مرده" برای حامیان "رژیم آپارتاید" عزیز شد؟!، لباسی به نام "حقوق بشر" که بر قامت "شیرین عبادی" بسیار نافرم ایستاد! ، "كارنامه سياه" حقوق بشری آمريكا و بهانه‌تراشی برای تحریم ایران و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


"كارنامه سياه" حقوق بشری آمريكا و بهانه‌تراشی برای تحریم ایران



 اين روزها حقوق بشر و دفاع از آن حربه اي در دست استكبار جهاني شده تا به اين بهانه در امور داخلي كشور ها دخالت كرده و ظلمي ديگر را بر كشورهاي مستقل و مقاوم تحميل كند،در حالي كه خود در اين حوزه كارنامه سیاهی دارد.

اظهارات ضد ایرانی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس

 دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس بر خلاف سران و مقامات کشورهای عربی خود را از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 چندان نگران نشان نمی‌دهد و بر این باور است که این کشورها بر اساس قدرت ذاتی خود با این تفاهمنامه برخورد خواهند کرد.

بیانیه وزارت خارجه روسیه در آستانه سفر لاوروف به ایران
وزارت امور خارجه روسيه در بيانيه‌اي با اشاره به عزم اين کشور براي توسعه روابط سودمند با ايران ابراز اميدواري کرد اين همکاري‌ها براي تقويت ثبات منطقه‌اي و امنيت بين المللي با هدف گسترش همکاري‌هاي سودمند ادامه يابد.

تسلط کامل ارتش سوریه بر شهر نبک در حومه دمشق

 شهر نبک در ريف دمشق به کنترل کامل ارتش سوريه درآمده است اما تعقيب تروريستها در مزارع اطراف آن ادامه دارد.

تاکید دولت انگلیس بر ممنوعيت معامله با شرکت‌هاي اسرائيلي فعال در زمینه شهرک‌سازی

 دولت انگليس به شرکت‌هاي فعال در اين کشور درباره هر نوع همکاري با شرکت‌هاي اسرائيلي که در شهرک‌سازي اين رژيم در مناطق فلسطيني سهيم هستند، هشدار داد.

چرا "ماندلای مرده" برای حامیان "رژیم آپارتاید" عزیز شد؟!

 "نلسون ماندلا" سمبل مبارزه با امپریالیسم، زندگی‌اش را وقف مردم آفریقا کرد و با استیلای سفید و سیاه مبارزه کرده تا همه جهانیان "مادیبا" را قهرمان مبارزه با استکبار جهانی بدانند؛ "مجاهدی سیاه" که سیاهی "امپریالیسم" را از آفریقا زدایید.

2 میلیون کودک سوری در معرض فلج اطفال
 سازمان بهداشت جهانی و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) دیروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای خواستار فراهم کردن زمینه واکسیناسیون بیش از 2 میلیون کودک در سوریه ضد فلج اطفال شدند .

لباسی به نام "حقوق بشر" که بر قامت "شیرین عبادی" بسیار نافرم ایستاد!

به مناسبت دهم سپتامبر 2013 و سخنرانی شیرین عبادی، به بررسی رویکرد «همه با هم برابرند، البته عده‌ای برابرترند!» از نگاه این فرد به اصطلاح "فعال حقوق بشر" می‌پردازیم.

جدول بهاي جهاني طلا ،‌فلزات گرانبها و نفت
 امروز سه شنبه نوزدهم آذرماه بهاي جهاني طلا بيش از 20 دلار افزايش داشته است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.