سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

دعوت کشتی‌گیر قمی به تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از دعوت کشتی‌گیر آینده‌د‌ار قمی به تیم ملی کشتی آزاد رده سنی نونهالان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن وزیری امروز  اظهار داشت: دعوت از استعدادها و پشتوانه‌های آینده کشتی کشور در رده سنی نونهالان رشته کشتی آزاد به منظور حضور در دومین اردوی بسترسازی کشتی آزاد نونهالان صورت گرفته است.


وی با بیان اینکه یک کشتی‌گیر قمی نیز در بین دعوت شدگان به این اردو حضور دارد، ادامه داد: دومین اردوی بسترسازی تیم کشتی آزاد نونهالان کمتر از یک ماه دیگر یعنی در روزهای هشتم تا سیزدهم دی‌ماه در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، اسامی نفرات دعوت شده به این اردو در حالی مشخص شد که به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم نیز مرتضی ربیعی در وزن 32 کیلوگرم در این مرحله از اردوهای تیم ملی حضور می‌یابد.

وی با اشاره به رقابت‌های ربیعی در این وزن یادآور شد: این کشتی‌گیر مستعد قمی باید در تلاش برای نشان دادن استعداد و توانمندی خود در کشتی آزاد باید با رقبایی همچون پوریا علیزاده از همدان، مجتبی شهبازی از تهران، امیرحسین عبدزاده از گیلان، یوسف سلیمانی از خراسان رضوی و آریا سلامت‌زاده از بوشهر رقابت کند.

وزیری خاطرنشان کرد: دومین اردوی بسترسازی کشتی آزاد رده سنی نونهالان کشور در اوزان 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم برگزار می‌شود و تقریباً از حدود 20 استان کشور چهره‌های آینده‌دار به این اردو دعوت شده‌اند.

وی اظهار داشت: کشتی در حال حاضر با توجه به درخشش چهره‌های ارزنده و جوانان غیور خود در میادین داخلی و برون مرزی از رشته‌های موفق و مدال‌آور ورزش قم است و ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی خوبی که برای توسعه کشتی در هیئت کشتی قم انجام گرفته، موفقیت‌های کشتی قم تداوم خواهد داشت.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر برای رشد و توسعه کشتی در بخش قهرمانی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی رده‌های سنی پایه انجام شده تا کشتی که یکی از رشته‌های موفق و مدال‌آور ورزش قم است بیشتر از گذشته در مسیر پیشرفت قرار بگیرد.

وی یادآور شد: کشتی در تمام رده‌های سنی خود هم‌اکنون جزو رشته‌های موفق ورزش استان قم به شمار می‌رود چون نفرات مستعد و زبده‌ای دارد و در سال‌های اخیر هم در مسابقات کشوری و هم در میادین برون مرزی موفقیت‌های ارزنده‌ای کسب کرده است.

وزیری اظهار داشت: سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه یکی از شاخص‌های پیشرفت کشتی محسوب می‌شود و هیئت کشتی استان قم نسبت به این مهم توجه ویژه‌‌ای دارد و در سال‌های اخیر تلاش مربیان زحمتکش و دلسوز کشتی قم نیز برای پیشرفت کشتی در رده‌های سنی پایه بسیار اثرگذار بوده است./س
برچسب ها: قم ، دعوت ، کشتی گیر ، تیم ، ملی ، کشتی ، آزاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.