سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه سحر "تا صبح" قصه مستانه را می‌گوید

پخش مجموعه های تلویزیونی از سیماهای گوناگون شبکه سحر یکی از فعالیت های این شبکه برای جذب مخاطب است. مجموعه تلویزیونی " تا صبح " برای پخش از سیمای بوسنیایی این شبکه زیر نویس شده است.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مجموعه تلویزیونی " تا صبح " به سرپرستی رحمان رستم پور برای سیمای بوسنیایی زیرنویس شده و در حال پخش از کانال یک شبکه سحر است.

مهرداد پورکی مترجم این مجموعه تلویزیونی بوده و عادل حاج محمدویچ ویراستاری متون آن را انجام داده است. رضا عباسی نیز  اپراتور زیرنویس این مجموعه تلویزیونی بوده است.

مجید جوانمرد و محمد علی آهنگر بر اساس فیلمنامه ای از عباس نعمتی " تا صبح " را کارگردانی کرده اند و سید احمد میرعلایی نیز تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی بوده است.

این سریال روایت چند جوان از دهه پنجاه تاکنون است و یکی از این جوانان، دختری به نام مستانه است که در پیچ و تاب مسائل عاطفی درگیر مسائل سیاسی می شود و . . .

امین زندگانی، زنده یاد عسل بدیعی، پروانه معصومی، محمد کاسبی، مجید مظفری، ستاره اسکندری، مارال فرجاد، رامتین خداپناهی و . . . بازیگرانی هستند که در " تا صبح " به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه تلویزیونی " تا صبح " در 28 قسمت به بوسنیایی زیرنویس شده و هر روز ساعت 12 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه از کانال یک شبکه بین‌المللی سحر پخش می شود تا مخاطبان شبکه سحر در کشور بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان بیننده داستان جذاب و پرکشش درباره انقلاب اسلامی ایران باشند.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: شبکه سحر ، تا صبح ، مستانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.