سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملاقات مردمی فرماندار شهرستان فیروزکوه برگزار شد

برنامه ملاقات مردمی فرماندار شهرستان فیروزکوه این هفته نیز طبق روال همیشگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه در برنامه ملاقات مردمی با بیان این که حل مشکلات مردم در اولویت کاری این فرمانداری می‌باشد، مراجعه مردم به فرمانداری را نشانه اعتقاد و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دیدارهای چهره به چهره با مردم به حل مشکلات آنان شتاب می بخشد.    
 فرماندار شهرستان فیروزکوه بر تسریع در روند جوابگویی مدیران ومسئولین ادارات به شهروندان تاکید کرد و بیان کرد: هرمدیری باید خودرا در مقابل مردم به عنوان سرمایه اصلی انقلاب مسئول وپاسخگو بداند.
 وی اظهارکرد: با اتحاد و همدلی باید محیط را برای پیشرفت هرچه بهتر کار در این شهرستان آماده کنیم.
مهری  تصریح کرد: مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی با خداباوری‌، مردم‌داری و حرکت بر مدار حقیقت باید خدمت به مردم را مهم‌ترین کار بدانند و بر آن ببالند که خداوند توفیق خدمت را به آنان عنایت فرموده است.
فرماندار فیروزکوه در ملاقات مردمي امروز خود به تقاضاي 55 نفر از مردم شهرستان که بیش از 8 ساعت به طول انجامید ، رسيدگي کرد.
‏  فرماندار شهرستان فیروزکوه  بيشترين مراجعات مردم را مسائل معيشتي ‏،تقاضاي وام و اشتغال بيان کرد و افزود: در اين ميان مسائل عامه مردم شناسايي ‏و در حد امكان و شرايط و مقررات قانوني مورد پيگيري قرار مي گيرد .

انتهای‌پیام/

برچسب ها: ملاقات ، مردمی ، فرماندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.