سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه امروز شورای شهر؛

حق رای کمیسیون برنامه و بودجه در کمیته تخفیف اعتبار ابقا شد

در جلسه امروز شورای شهر بررسی دو فوریت طرح اصلا‌حیه تبصره سوم ماده واحده مصوبه بودجه سال 92 شهرداری شهر تهران تصویب شدکه بر اساس آن حق رای کمیسیون برنامه و بودجه در کمیته تخصیص اعتبار ابقا شد و اعضای کمیسیون های 6 گانه نیز با عنوان ناظر قرار گرفتند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ در ادامه جلسه امروز شورای شهر تهران بررسی دو فوریت طرح اصلا‌حیه تبصره سوم ماده واحده مصوبه بودجه سال 92 شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش تبصره سوم ماده واحده مصوبه بودجه سال 92 شهر تهران به این شرح است که به منظور بهره برداری بهینه از اعتبارات و درآمدها و منابع نقد و غیر نقد همچنین تعیین اولویت مصرف منابع کار‌گروهی تحت عنوان کمیته تخصیص اعتبار تشکیل شود.

ترکیب اعضای کمیته تخصیص اعتبار شامل شهردار  تهران یا نماینده تام الا‌ختیار وی به عنوان رئیس،‌ معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران به عنوان دبیر، معاون مالی اداری شهرداری تهران، یکی از معا‌ونان شهرداری تهران حسب موضوع، روسای کمیسیون های 6 گانه و اصلی شورای اسلامی شهر تهران .

بر اساس این گزارش کار‌گروه مذکور موظف است در مقاطع حداکثر یک ماهه و با توجه به میزان وصولی و تحقق  درآمد ها و منابع مصوب با بررسی گزارش عملکرد واحدهای اجرایی در زمینه فعالیتهای هزینه ای و پیشرفت فیزیکی پروژه های سرمایه ای نسبت به تعیین اولویت و تخصیص اعتبارات مصوب اقدام و سهم اعتبار نقدی و غیر نقدی کلیه ردیفهای جاری، نگه داشت و سرمایه ای برای هر یک از حوزه های اجرایی را بنا به پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری تعیین نماید.

بر اساس این تبصره هرگونه پرداخت و ایجاد تعهد بدون مجوز کار گروه و تخصیص اعتبار ممنوع است و شهرداری تهران موظف است نکته صورت جلسات کار گروه مذ‌بور را حداکثر یک هفته پس از تشکیل آن به شورای اسلامی شهر تهران ارسال نمایند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی این طرح موافقت و مخالفت خود را اعلام کردند و در نهایت حق رای کمیسیون برنامه و بودجه در کمیته تخصیص اعتبار ابقا شد و همچنین روسای کمیسیون های 6 گانه به عنوان ناظر به این کمیته مصوب شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.