سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزار ی جلسه شورای اداری مشترک اداره ورزش و جوانان استان تهران و شهرستان بهارستان

نشست مشترک اداره ورزش و جوانان استان تهران و شهرستان بهارستان با حضور دکتر ناجی فرماندار، هیئت های ورزشی شهرستان و دکتر نژاد فلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران روز یکشنبه 17 آذر ماه 1392برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تعامل سازنده در امر ورزش در مناطق محروم بویژه در شهرستان بهارستان را مهم خوانده و گفت: با ایجاد تعامل سازنده است که می توان در خصوص هموار کردن مسیر رشد و شکوفایی ورزش گام برداشت.

نژاد فلاح همچنین بر بسترسازی مناسب برای ورود بخش خصوصی به حوزه ورزش تاکید نموده و افزود: درب ادارات ورزش و جوانان باید به روی بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری باز باشد تا از این مسیر نیز بتوان زمینه رشد و شکوفایی ورزش را فراهم آورد.

فرماندار شهرستان بهارستان در این نشست گفت: با تدابیر لازم مدیران هیئات ورزشی می توانند ورزش شهرستان بهارستان را سر و سامان بخشند.

دکتر ناجی در ادامه تاکید کرد: همانگونه که نگاه بر ورزش قهرمانی داریم بایستی با نگاهی ویژه به ورزش همگانی و نهادینه کردن آن به عنوان فرهنگ عمومی افراد جامعه، در گسترش ورزش تلاش نماییم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان اظهار داشت: نگاه تبعیض آمیز در توزیع امکانات در گذشته، جدید التأسیس بودن شهرستان و تراکم بالای جمعیتی باعث شده که امکانات به صورت مناسب گسترش پیدا نکند وحل این مسأله نیازمند کمک همگانی است.

در پایان این نشست هیئت های ورزشی شهرستان بهارستان با تقدیر از حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و فرماندار شهرستان بهارستان با ارائه گزارشی از فعالیتهای ورزشی انجام شده مشکلات و مسائل خود را مطرح نمودند.

انتهای‌پیام/
 

برچسب ها: شورای ، تهران ، بهارستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.