سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردانی: با دیپلماسی صحیح مشکل حجاب بانوان در مسابقات جهانی حل می‌شود

عضو هیئت ژوری فدراسیون جهانی کاراته معتقد است مشکل حجاب بانوان کاراته کا در مسابقات جهانی لاینحل نیست و با دیپلماسی صحیح می‌توان مشکل موجود را برطرف کرد.

محمد علی مردانی عضو هیئت ژوری فدراسیون جهانی کاراته و عضو کنسول داوری کاراته آسیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه چندی پیش خانم امینی اعلام کرده بود که حذف بانوان از مسابقات کاراته ارتباطی به مشکل حجاب نداشته و مشکلات فنی عامل حذف بانوان شده است.

این مسئله به طور کامل کذب است. در روز مسابقه تمام حاضرین در سالن و حتی میلیون ها بیننده از پای شبکه‌های تلویزیونی مشاهده کردند مشکل ما فنی نبود و فقط مسائل داوری برای ما مشکل ساز شد، زمانی که اماراتی‌ها اعتراض کردند ما نیم ساعت مهلت داشتیم تا با  ارائه مدارک و مستندات مشکل را حل کنیم.

وی در ادامه گفت: سرپرست تیم بانوان، خود خانم امینی بود که حتی در آن زمان در سالن حضور داشت و بعد از حدود دو ساعت از اعتراض امارتی‌ها خبری از ارائه مدارک و مستندات نشد.

به اعتقاد بنده اتفاقات پیش آمده را می‌توان به نوعی به حساب تسویه حساب شخصی یا سبکی گذاشت، پای این جور مسائل را نباید به عرصه جهانی و بین المللی باز کرد.

مردانی در ادامه افزود: فدراسیون جهانی کارته حجاب را فقط پوشاندن موی سر می داند درحالی که در مذهب شیعه موارد دیگری نیز مد نظر است که با دیپلماسی صحیح می‌توان تمام مشکلات موجود را حل کرد.

مردانی ادامه داد: مشکلات موجود مسلماً لاینحل نخواهد بود و با دیپلماسی درست مسئولان کشورمان، مسئولان فدراسیون جهانی کاراته برای پوشش صحیح بانوان مشکلی نخواهد داشت و این مشکل بطور کامل در بخش کاتا برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساعت ، تسویه ، مسائل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.