سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکسان‌سازی استانداردهای ایمنی، محیط زیست و بهداشت در محلات جنوب پایتخت

مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 19 از اجرای طرح یکسان‌سازی استانداردهای ایمنی محیط زیست و بهداشت در محلات این منطقه خبر داد.

جنگجو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح یکسان‌سازی استانداردهای ایمنی، محیط زیست و بهداشت در محلات 13گانه منطقه 19 در دستور کار اداره محیط زیست شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور پیشگیری از حوادثی از جمله سقوط از ارتفاع، تصادف در خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و خطر برق گرفتگی با توجه به عدم استفاده از وسایل ایمنی در دست اجرا است. 

جنگجو با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح کارشناسان اداره HSE با شناسایی بیش از هزار ریسک در محلات 13گانه منطقه 19اقدام به یکسان‌سازی استانداردهای محیط زیست، بهداشت، ایمنی و آموزش در سطح منطقه خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: نظارت اداره HSE بر فعالیت‌های پیمانکاران، شناسایی هزار و200 ریسک، برنامه‌ریزی مناسب برای پیشگیری از حوادث احتمالی از اقدامات اجرایی این طرح است. 

جنگجو در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 19 افزود:  ایمن‌سازی بوستان‌های منطقه 19، بررسی، ارزیابی و بازدید از 10 بوستان منطقه از نظر بهداشت، ایمنی و محیط زیست، یکسان‌سازی استانداردهای محیط زیست، بهداشت ایمنی و آموزشی در محلات 13 گانه منطقه 19، از اقدامات دیگر اداره محیط زیست شهرداری این منطقه است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.