سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز"سه شنبه 19 آذر ماه 92"؛

دمای "تهران" با افت 7 درجه ای به یک درجه زیر صفر رسید/ خروج "سامانه بارشی" از مرزهای شرقی کشور

امروز سامانه بارشی به سمت شرق کشور حرکت می کند و بارش ها در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر بویژه در گلستان و مازندران و دامنه های شرقی البرز، شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور فعال بوده و بتدریج از اواخر امروز از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"سه شنبه 19 آذر ماه 92" سامانه بارشی به سمت شرق کشور حرکت می کند و بارش ها در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر بویژه در گلستان و مازندران و دامنه های شرقی البرز، شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور فعال بوده و بتدریج از اواخر امروز از مرزهای شرقی کشور خارج می شود و امروز خلیج فارس مواج است.

براساس این گزارش، از فردا شب با ورود یک سامانه بارشی دیگر به غرب کشور بارش ها مجددا در استان های غربی و جنوب غربی آغاز می شود و تا اواسط هفته آینده این سامانه بر روی نیمه غربی کشور فعال خواهد بود و بارش ها در این مناطق ادامه خواهد داشت.



لازم به ذکر است، امروز با نفوذ توده هوای سرد دمای هوا بین 6 تا 10 درجه در در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل کاهش یافته همچنین دما در نیمه شمالی کشور نیز بین 4 تا 7 درجه کاهش می یابد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نيمه ابري بتدریج افزایش ابر درپاره ای نقاط بارش باران و برف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با کاهش نسبت به روز قبل به 15 درجه و در کمترین حالت به 3 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر-1 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.