سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

شفافیت قوانین برای اعضاءشوراهای شهر و استان کافی نیست

معاون عمرانی و هماهنگی استانداری تهران گفت: شفافیت قوانین شوراها برای اعضاء کافی نیست بلکه برای اجرای درست این قوانین به مرور و بازنگری و یاداوری روشهای اجرایی درست از طریق انتقال تجارب نیازداریم.

کریمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: شوراهای اسلامی به عنوان رابط مردم و دولت در قیاس با مسئولان ارشد دولت و استان بسیار نزدیک مشکلات و کمبود های مردم را در زمینه های مختلف خدمات شهری درک و لمس می کنند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :مدیریتی با برخورداری از این جایگاه و اهمیت در بین مردم با شکل گیری توسط آرای خود مردم در صورت کوچکترین ضعف و کم کاری در سیستم مدیریت شهری خود به سرعت با واکنش منفی مردم مواجه می شوند .

معاون عمرانی و هماهنگی استانداری تهران با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی نباید توقع تشویق از سوی مردم را داشته باشند اضافه کرد : زیرا آنها با عضویت در شوراهای اسلامی باید فی سبیل الله در جریان خدمت گذاری به مردم فعالیت کنندو حق کوچکترین کم کاری را ندارند .

کریمی در خاتمه اظهارداشت :شفافیت قوانین شوراها برای اعضاء کافی نیست بلکه برای اجرای درست این قوانین به مرور و بازنگری و یاداوری روشهای اجرایی درست از طریق انتقال تجارب نیازداریم./س


برچسب ها: قوانین ، شورا ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.