سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رای 44 طرح عمران شهری در محله خاک سفید به تصویب رسید

دور جدید بازدید میدانی از محلات 20 گانه با تصویب 44 طرح عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی در محله خاک سفید آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علیرضا جاوید - شهردار منطقه چهار در این بازدید 4 ساعته که با حضور قائم مقام، معاونان فرهنگی و اجتماعی، امور شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، شهردار ناحیه 6، دبیر و اعضای هیئت رییسه شورایاری ها و دبیر و اعضای شورایاری محله خاک سفید برگزار شد، از تصویب 44 طرح عمران شهری در این محله نسبتاً محروم خبر داد و گفت: در دور جدید بازیدهای میدانی، توسعه اجتماعی محلات محور فعالیت ها خواهد بود. 

جاوید در ادامه افزود: مدیریت شهری تنها با رویکرد محله ای و فراهم کردن بستر مطلوب برای مشارکت همگان موفق و کارآمد خواهد بود و به لطف الهی در حال حاضر این رویکرد در شهرداری تهران وجود دارد و با اولویت توسعه اجتماعی محلات در دستور کار قرار دارد. 

وی افزود : بازدید میدانی از محلات با نظارت دقیق شورایاران، فرصتی را فراروی مدیریت شهری منطقه قرار می دهد تا با مشکلات و مطالبات ریز و درشت شهروندان که بعضاً در گذشته به آن ها توجه چندانی نشده است از نزدیک آشنا شویم. 

شهردار منطقه چهار، بازدید میدانی از سطح محلات را از برنامه های ثابت و هفتگی منطقه عنوان کرد و گفت: بازدید میدانی از محلات روزهای شنبه هر هفته با حضور اعضای شورایاری و شهروندان در سطح محلات انجام می شود و روزهای یکشنبه نیز دیدار با نخبگان، اندیشمندان، هیئت امنای محلی به همراه بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با نمازگزاران در مساجد، از دیگر برنامه های چهارگانه دور جدید است. 

شایان ذکر است در بازدید 4 ساعته از محله خاک سفید 44 مصوبه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی به تصویب رسید و در دستور کار معاونت ها شهرداری ناحیه 6 منطقه 4 قرار گرفت .
انتهای پیام/
 

برچسب ها: طرح ، عمران ، شهری ، خاک ، سفید ، تصویب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.