سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ملی‌پوشان فوتبال دستی به فرانسه در هاله‌ای از ابهام

حضور تیم ملی فوتبال‌دستی کشورمان در مسابقات جام جهانی نانت فرانسه بدلیل پاره‌ای از مشکلات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال‌دستی کشورمان که چندی پیش موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی مالزی شده‌اند جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی نانت فرانسه با مشکلات عدیده‌ مواجه شده‌اند از این‌رو اعزام تیم قهرمان جهان به مسابقات جام جهانی نانت فرانسه در هاله‌ای از ابهام است.

گفتنی است؛ انجمن فوتبال‌دستی در راستای جذب اسپانسر جهت تأمین منابع مالی ناکام بوده است و از طرفی فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز بودجه‌ی کافی جهت اعزام تیم ملی فوتبا‌ل‌دستی کشورمان به مسابقات جام جهانی نانت فرانسه را در اختیار ندارد از این‌رو علی‌رغم اینکه تیم ملی کشورمان در قرعه‌کشی با تیم‌های آمریکا- سوئیس و لوکزامبورگ هم‌گروه شده است اما به احتمال فراوان به این مسابقات به دلیل مشکلات مالی اعزام نمی‌شود.

شایان ذکر است؛ مسابقات جام جهانی فرانسه 28 آذرماه سال جاری شهر نانت برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال‌دستی طی سال‌های گذشته پیشرفت محسوسی در مسائل فنی و آموزشی کرده است. حال که زمان بهره‌برداری از تلاش‌های مسئولان انجمن و ملی‌پوشان فرا رسیده است. متأسفانه شرایط جهت نمایش قدرت ملی‌پوشان کشورمان به جهانیان فراهم نیست. تیم ملی فوتبال‌دستی کشورمان در حال حاضر در سیدیک قرار دارد عدم حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی پیامدهای منفی را برای تیم ملی و انجمن فوتبال‌دستی در بر دارد.

عدم اعزام ملی‌پوشان به نانت فرانسه زمینه سقوط این تیم را به سید دو مسابقات فراهم می‌کند. سقوط به سید دو مسابقات به معنای نزول سطح فنی تیم ملی فوتبال‌دستی از بین رفتن تلاش‌های چند سال اخیر مسئولان در اختیار داریم حضور ملی‌پوشان در این مسابقات با کسب مدال‌های رنگارنگ همراه خواهد بود. امیدواریم مسئولان فدراسیون انجمن‌های ورزشی شرایط حضور این تیم به مسابقات جام جهانی را فراهم کنند تا به دلیل مشکلات مالی زحمات و انگیزه‌ی ملی‌پوشان که قهرمانی جهان را نیز در کارنامه‌ی ورزشی خود دارند از بین نرود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.