سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدير شوراي نظارت بر عملكرد سازمان صداوسيما از برنامه‌هاي شبكه راديويي جوان

رييس شوراي نظارت بر عملكرد سازمان صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران با ارسال نامه‌اي به "سیدعزت‌الله ضرغامي"، رئيس رسانه ملي از عملكرد شبكه راديويي جوان درجشنواره(ABU ) تقدير كرد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي صدا؛ سيد ابراهيم رئيسي، رييس شوراي نظارت بر عملكرد سازمان صدا و سيما در اين نامه ضمن قدرداني از عملكرد مديران و برنامه سازان  شبكه راديويي جوان از موفقيت اين شبكه در جشنواره اتحاديه راديو_ تلويزيونهاي آسيا و اقيانوسيه (ABU ) و كسب جايزه توسط برنامه هاي"كافه راديو" و "ما بازيگريم" تقدير كرد.

شايان ذكر است؛ از ميان 14 اثر راديويي و 16 برنامه تلويزيوني ارسالي به مسابقه ABU PRIZES 2013، 3 اثر از توليدات صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران 3 جايزه ي 2000 دلاري از اين مسابقه را به خود اختصاص دادند.

برنامه‌هاي راديويي"كافه راديو" با اجراي مهران دوستي و "ما بازيگريم" به تهيه‌كنندگي عباس پيري از توليدات راديو جوان به ترتيب در بخش‌هاي شخصيت محوري برنامه هاي راديويي و برنامه‌هاي تعاملي به نمايندگي از سازمان صدا و سيما و گزارش خبري "دو قلوها با يازده سال تفاوت سني" به كارگرداني مهديه پوريادگار، توليد خبر صدا و سيماي مركز اصفهان به نمايندگي سروش در بخش خبر تلويزيوني موفق به كسب اين جوايز شدند. 

اين مسابقه كه از معتبرترين مسابقات در صنعت راديو_تلويزيون در منطقه آسيا _ اقيانوسيه است، همزمان با تاسيس مجمع عمومي اتحاديه راديو_ تلويزيونهاي آسيا و اقيانوسيه در سال 1964 با هدف حمايت، تشويق و ارتقاء توليد برنامه‌هاي راديوتلويزيوني ممتاز و آموزش، توسعه، ملت سازي وايجاد تفاهم ميان مردمان كشورهاي عضو اين اتحاديه فعاليت خود را آغاز نمود.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.