سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری 350 برنامه آموزشی در سطح محلات منطقه 9

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه 9 از برگزاری 350 برنامه آموزشی در سطح منطقه خبر داد.

فرحناز پیروز، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه 9 از دو ناحیه و هشت سرای محله تشکیل شده است، هشت سرای محله استاد معین، دکتر هوشیار و سرای تازه تأسیس محله دستغیب در ناحیه یک و سرای محله امام‌زاده عبد‌الله(ع)، مهرآباد جنوبی و سرآسیاب مهرآباد در ناحیه دو شهرداری منطقه 9 واقع شده است.

وی گفت: اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه 9 تاکنون با ارائه 170 کلاس و کارگاه آموزشی، 70 شهر در دست بچه‌ها، 70 تئاتر آموزشی و انجام فعالیت‌های تجهیزی-عمرانی در 40 مدرسه در قالب طرح استقبال  از مهر توانسته است رضایت شهروندان و شهرداران مدارس و خانواده را جلب نماید.

فرحناز پیروز، مدیر اداره آموزش شهروندی منطقه 9، در ادامه افزود: آموز‌ش‌های شهروندی منطقه 9 براساس رسالت خود، مبنی بر افزایش مسئولیت‌پذیری و حس مشارکت شهروندان و در راستای شعار "تهران، شهر آموزش‌دهنده" اقدام به برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در سراهای محلات نموده است.

برگزاری کلاس‌ها با توجه به نیازسنجی شهروندان و براساس برآوردهای به‌عمل آمده از فرم‌های نظرسنجی توزیع شده در سطح محلات است.

همچنین اغلب موضوعات مطرح شده در این کلاس‌ها، شامل حقوق آپارتمان‌نشینی، بازیافت، گل‌وگیاه آپارتمانی، بافت فرسوده، فرزند پروری، ارتباط موثر در خانواده و ... می‌باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح "شهر در دست بچه‌ها" گفت: بازدید از سازمان‌های تابعه شهرداری و مراکز تاریخی، هنری، صنعتی، اماکن مذهبی و زیستگاه‌های طبیعی در جهت جامه عمل پوشاندن به هدف افزایش آگاهی و مسئولیت‌پذیری شهرداران مدارس و خانواده است.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.