سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست خبری قبل از بازی تیم‌های استقلال - کاسپین

قلعه‌نویی: جام حذفی جام شگفتنی‌هاست/بازیکن برزیلی امروز جواب نهایی را می‌دهد

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در مسابقات جام حذفی اتفاقاتی رخ می‌دهد که باعث می‌شود این جام تبدیل به جام شگفتی‌ها شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: متاسفانه ما نتوانستیم قبل از بازی با تیم کاسپین قزوین فیلم بازی‌های این تیم را مشاهده کنیم ولی در مجموع اطلاعاتی از آن‌ها داریم و می‌دانیم تیمی است که تا به حال در لیگ 3 گل خورده و ساختار و بدنه خوبی دارد.



وی تصریح کرد: برای بازی فردا ریسک نمی‌کنیم و با آمادگی کامل به بازی می‌رویم و تغییرات جزئی برای بازی فردا داریم. خسرو حیدری هم به خاطر گرفتن کارت قرمز در فصل گذشته از این بازی محروم است.

قلعه‌نویی اظهار داشت: بازیکن برزیلی که قرار بود به تیم ما اضافه شود قرار است امروز جواب نهایی خود را بدهد و در صورت مثبت بودن جواب این بازیکن، وی می تواند بعد از ژانویه بازی کند.

نادریان: بازی با استقلال سخت است

یوسف نادریان، سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین گفت: بازی در مقابل استقلال که چندین بازیکن ملی پوش دارد حتی برای تیم‌های لیگ برتری هم  سخت است.

وی اظهار داشت: ما بازیکن لیگ برتری نداریم و اکثر بازیکنان ما بومی هستند و استرس برای این بازی طبیعی است اما پیروزی در این بازی غیرممکن نیست به طوری که بازی رئال مقابل تیم دسته سومی را فراموشش نمی شود که منجر به شکست رئال و خلق یک شگفتی از آن تیم دسته سومی شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.