سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

90 درصد مخاطبان، از کیفیت جشنواره تئاتر کودک راضی بودند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: طبق نتایج ارزیابی و نظرسنجی های بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، 90 درصد مخاطبان جشنواره از جمله میهمانان و تماشاگران از کیفیت برگزاری این دوره جشنواره ابراز رضایت کامل کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان
؛خسرو بیات افزود: در طول بیستمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان که مهرامسال در همدان برگزار شد، برگه های پرسشنامه  به منظور بررسی کیفیت و کمیت بخش های مختلف جشنواره در میان تماشاگران و میهمانان توزیع  و در این میان2 هزار و 59 برگه پرسشنامه جمع آوری شد.
مدیر اجرایی بیستمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه نظر تماشاگران و میهمانان جشنواره، ملاک خوبی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت است، ادامه داد: با بررسی نظرات مخاطبان جشنواره به نتایج خوبی رسیدیم که ما را در برگزاری دوره های آتی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان یاری خواهد کرد.
بیات اظهار کرد: موضوعاتی از جمله نحوه اطلاع رسانی، میزبانی همدان از نظر اسکان، پذیرایی، ایاب و ذهاب، سالن های نمایشی، نظم و انضباط، برخورد عوامل اجرایی، ترجمه همزمان نمایش های خارجی، زمان برگزاری جشنواره، سطح نمایش های اجرا شده، برنامه های جنبی و کارگاه های آموزشی در این پرسشنامه ها مطرح شده بود که خوشبختانه، مخاطبان جشنواره در تمام این موارد به نشانه دار کردن موارد عالی و خوب اقدام کرده بودند.
بیات گفت: 90 درص از میهمانان داخلی و خارجی این دوره از جشنواره ظرفیت همدان را برای برگزاری این رویداد بین المللی عالی و خوب ارزیابی کردند و 78 درصد نیز از استقبال مردم راضی بودند.
وی بیان کرد: 82 درصد شرکت کنندگان در بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بر تاثیر نمایش ها در آموزش و تربیت مخاطب و توسعه فرهنگ استان تاکید کرده و خواستار نمایش های شادتر، اصیل تر و برگرفته شده از داستان های اصیل ایرانی برای نمونه داستان های کلیله و دمنه، بوستان سعدی، شاهنامه و مثنوی شده بودند.
وی افزود: 87 درصد مخاطبان، برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را در گسترش روحیه شادی و نشاط بین شهروندان موثر دانسته بودند و خواستار تداوم برگزاری این جشنواره در سال های آتی شدند.
وی با بیان اینکه نظر مخاطبان برنامه های فرهنگی و مردم، بهترین ملاک برای انجام بهتر فعالیت های فرهنگی و هنری است گفت: پیشنهادات شرکت کنندگان در این نظرسنجی ها، در دوره های آتی جشنواره لحاظ خواهد شد.
خاطرنشان می شود بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 24 تا 30 مهرماه با 152 نوبت اجرای نمایش در 7 بخش و اجرای 43 برنامه جنبی برگزار شد./س
برچسب ها: مخاطب ، راضی ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.