سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاظمی: در تمامی اوزان شانس مدال داریم

سرمربی تیم ملی نوجوانان جودو گفت: با توجه به آمادگی روحی و جسمی نوجوانان ملی پوش در تمامی اوزان شانس مدال آوری در رقابت‌های قهرمانی آسیا را داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، احمد کاظمی  قبل از اعزام به رقابت‌های قهرمانی جوانان و نوجوانان چین اذعان داشت: نوجوانان اعزامی به این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می برند و با تمرینات منظم و مفیدی هم که طی اردوهای مختلف پشت سر گذاشته‌اند از نظر جسمی نیز وضعیت خوبی دارند.

وی در مورد شانس مدال آوری جودوکاران ایرانی در این دوره از رقابت‌ها گفت: همه اعضای تیم برای کسب موفقیت تمرین کرده اند و در تمامی اوزان شانس کسب مدال داریم  این نفرات طی مراحل مختلف انتخابی و قهرمانی کشور جواز حضور در اردو را کسب کرده و اکنون به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان جودو در مورد پیش ببنی خود از سطح فنی این رقابتها گفت: قدرتهای برتر جودو جهان در قاره آسیا حضور دارند‌، ژاپن‌، کره‌، ازبکستان‌، قزاقستان‌، مغولستان و همه برای کسب مدال به چین می آیند. ضمن اینکه بازی‌های آسیایی نوجوانان هم که تابستان برگزار شد این نکته را ثابت کرد که جودو آسیا در این رده سطح فنی بالایی دارد و نوجوانان هم خوب می دانند باید در میدان سختی مبارزه کنند که مدال گرفتن در آن آسان نیست.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: جودو جهان به سرعت در حال پیشرفت است و آسیا نیز از این قاعده مستثنی نیست و علاوه بر قهرمانان سنتی قاره کهن، کشورهای دیگری چون چین، اندونزی، چین تایپه با سرمایه گذاری زیاد در جودویی در حال پیشرفت دارند. امیدوارم بتوانیم در این میدان سخت با دست پر به ایران بازگردیم.

قابل ذکر است، تيم ملي نوجوانان با ترکيب محمد عباس نژاد(50- کیلوگرم)، محمد رشنونژاد(55-کیلوگرم)، کیوان بیرانوند(60-کیلوگرم)، محمدرضا فتحی پور(66-کیلوگرم)، ایمان نیک اقبال(73-کیلوگرم)، حامد رشیدی(81-کیلوگرم)، رامین صوفیه(90- کیلوگرم) و حسین عربی(90+کیلوگرم) روز گذشته براي جضور در مسابقات قهرماني آسيا  که 2از 20 تا 22 آذر ماه به میزبانی چین برگزار می شود، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، کاظمی ، سرمربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.