سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

مراسم تودیع و معارفه استاندار کردستان

با حضور وزیر کشور مراسم تودیع و معارفه استاندار کردستان در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، در مراسم تودیع و معارفه استاندار کردستان، وزیر کشور و معاون وی، نماینده ولی فقیه در کردستان، پنج نماینده استان کردستان در مجلس شورای اسلامی، شماری از فعالان سیاسی و فرهنگی، جمعی از اصلاح طلبان و اعضای ستاد روحانی در کردستان، روحانیون، مدیران کل و فرماندهان انتظامی و نظامی استان کردستان حضور دارند.
هیئت دولت دهم آذر ماه امسال "عبدالمحمد زاهدی" که استانداری استان های ایلام، چهار محال و بختیاری و استان مرکزی را در سوابق اجرایی خود دارد، به عنوان استاندار جدید استان کردستان جایگزین "علیرضا شهبازی" کرد.
عبدالمحمد زاهدی، مسئولیت معاون سیاسی امنیتی استانداری استان های سیستان و بلوچستان و کرمانشاه و مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان را نیز تجربه کرده است.
همچنین وی مسئول اداره دوم سیاسی و کارشناس سیاسی وزارت کشور و همچنین معاون پشتیبانی شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصاد نوین وابسته به بانک اقتصاد نوین را در کارنامه شغلی خود دارد.
علیرضا شهبازی استاندار سابق کردستان نیز بعد از 40 ماه خدمت در این استان به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خواهد رفت./س
انتهای پیام/
برچسب ها: مراسم ، تودیع ، استاندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.