سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

لزوم توجه استاندار اردبیل به زیر ساخت‌های استان

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار اردبیل در کنار حمایت همه جانبه این بخش باید به زیرساخت ها دقت و توجه جدی داشته باشد.

حجت الاسلام حبیب برومند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: تغییر و جابجایی مدیران حق مسلم وزرا و استاندار است اما نباید این تغییرات به حدی گسترده و وسیع باشد که مدیران توانمند فعلی نیز فدای برخی از نگاه های یک جانبه گرایانه شوند.

وی با اذعان به توانمندی استاندار اردبیل در عرصه های مدیریتی و ضرورت توجه به جذب و جلب سرمایه گذاران و رونق اقتصادی، بیان کرد: استاندار اردبیل در کنار حمایت همه جانبه این بخش باید به زیرساخت ها دقت و توجه جدی داشته باشد که در این زمینه پیشنهاد می کنم به شمال استان احداث و تکمیل اتوبان ها و مسیرهای اصلی، فرودگاه پارس آباد، ادامه راه آهن اردبیل به سمت پارس آباد و تأمین آب مشروب روستاها توجه و دقت کافی را داشته باشد.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته بسیاری از نگاه های مقطعی و یک جانبه گرایانه به قسمت هایی از استان اردبیل شمال، جنوب، غرب یا شرق و نگاه های انحصار گرایانه در این زمینه ضربه ای کاری به توسعه همه جانبه استان وارد کرده که در این زمینه به نظر می رسد باید نگرش ها تغییر یافته و توزیع اعتبارات نیز بر محور منابع توسعه هر منطقه باشد.

حجت الاسلام برومند تصریح کرد: ما از تعاملی که بین دولت و مجلس و به تبع آن نمایندگان استان با استاندار اردبیل برقرار است باید از این بستر و ظرفیت در رفع شکاف های گذشته استفاده, و بیش از هر زمان دیگر مشکلات مردم را در حوزه های اقتصادی، معیشتی و اشتغال برطرف کرد/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، توجه ، زیر ، ساخت ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.