سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداري آزمايشي از كارخانه كاغذ آراي زاگرس در فارس

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آباده گفت: در آينده اي نزديك بهره برداري آزمايشي از كارخانه كاغذ گرافت شركت كاغذ آراي زاگرس با سرمايه گذاري بالغ بر 30 ميليارد ريال در شهرستان آباده آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا ؛ «سليمان پور» در جريان بازديد از اين طرح صنعتي افزود: عمليات اجرايي اين طرح در شهريور 90 در شهرك صنعتي آباده در زميني به وسعت 16000 مترمربع شروع و در حال حاضر كليه عمليات ساختماني آن تمام و كار نصب ماشين آلات مورد نياز نيز مراحل پاياني خود را مي گذراند.

وي با اشاره به نياز اين پروژه صنعتي به انرژي گاز تصريح كرد: با توجه به اينكه شبكه گاز فاز دوم شهرك صنعتي آباده هنوز مورد بهره برداري قرار نگرفته ، لذا با پيگيري هاي فرمانداري و شركت شهركهاي صنعتي، مسئولين شركت گاز قول مساعد داده اند كه ظرف 2 ماه آينده مشكل گاز فاز دوم اين شهرك برطرف و كليه متقاضيان اجراي طرحهاي صنعتي در فاز دوم بتوانند از انرژي گاز  بهره مند شوند.

سليمان پور  در ادامه  با بيان اينكه علاوه بر طرح يادشده بيش از 20 طرح صنعتي نيز در سطح شهرستان آباده با پيشرفت فيزيكي 20 تا 80 درصد چشم انتظار دريافت تسهيلات از سيستم بانكي هستند، خاطرنشان كرد:  در صورت حمايت سيستم بانكي و راه اندازي اين طرحها، اشتغال موجود در حوزه صنعت و معدن اين شهرستان تا 2 برابر افزايش خواهد يافت. 

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.