سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

خیران 6 هزارو 800 طرح مدرسه سازی را در کشور در دست ساخت دارند

ئیس جامعه خیران مدرسه ساز کشور دیروز در خرم آباد با اشاره به کمبود منابع مالی دولت در سال گذشته گفت: با موافقت مجلس شورای اسلامی، جامعه خیران مدرسه ساز ساخت 6 هزارو 800 طرح مدرسه سازی کشور را به عهده گرفته که تاکنون 800 طرح آن به بهره برداری رسیده است


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ رئیس جامعه خیران مدرسه ساز کشور دیروز در خرم آباد با اشاره به کمبود منابع مالی دولت در سال گذشته گفت: با موافقت مجلس شورای اسلامی، جامعه خیران مدرسه ساز ساخت 6 هزارو 800 طرح مدرسه سازی کشور را به عهده گرفته که تاکنون 800 طرح آن به بهره برداری رسیده است.

حافظی با بیان اینکه تاکنون 30 درصد از کل مدارس کشور را خیران ساخته اند گفت: با تکمیل این طرح ها تا سال آینده این آمار به 32 درصد افزایش خواهد یافت.

وی گفت: این انجمن 16 سال قبل فعالیت خود را با مشارکت16 میلیارد تومانی آغاز کرد که این مبلغ در سال 90 به یک هزار و84 میلیارد تومان و در سال 91 به یک هزارو 500 میلیارد تومان رسید.

حافظی اعتبار مدرسه سازی دولت را در سال 90/ پانصد میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:در سال 91 به علت محدودیت های اعتباری ، دولت ساخت و تکمیل قسمت اعظم طرح های مدرسه سازی را به خیران واگذار کرده است.

رئیس جامعه خیران مدرسه ساز کشور گفت: بیش از 500 هزار نفر در داخل و یک هزار نفر در خارج از کشور، عضو جامعه خیران مدرسه ساز ایران هستند/س.

انتهای پیام

برچسب ها: خیران ، طرح ، مدرسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.