سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرخو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

اختصاص 10 درصد از بودجه متمم 3 هزار و 500 میلیاردی شورا به مترو

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا پیشنهاد اختصاص 10 درصد از میزان بودجه متمم 3 هزار و 500 میلیاردی پیشنهادی شهرداری در هر کمیسیون را به توسعه مترو مطرح کرده است.

محسن سرخو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: رویکرد اصلی شورای چهارم توجه جدی به توسعه حمل و نقل عمومی با اولویت مترو است و تمام مساعدت‌های لازم در این راستا با مترو خواهد شد.
 
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در کنار ساخت خطوط درون شهری مترو باید نگاه ویژه‌ای نیز به تکمیل و راه اندازی خطوط مترو شهرهای اطراف شود چرا که حدود 3 میلیون و 500 نفر جمعیت غیر ساکن با خودروی شخصی وارد تهران می‌شوند و این امر به عوامل تشدید ترافیک و آلودگی هوا منجر خواهد شد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: بر اساس برنامه توسعه راهبردی می بایست تا سال 1404 تهران دارای 766 کیلومتر مترو بشد و باید تمامی تلاش ما در راستای توسعه مترو و تحقق برنامه جامع راهبردی قرار گیرد.
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد؛ در حال حاضر کمیسیون عمران و حمل و نقل پیشنهاد داده تا بودجه متمم 3 هزار و 500 میلیارد تومانی پیشنهادی شهرداری تهران، هر کمیسیون به میزان 10 درصد از بودجه متمم را به مترو اختصاص دهد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تخصیص ، بودجه ، عمران ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.