سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل "ايران‌خودرو" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"رنو" و "پژو" تعهدات قبلی خود را اجرا كنند/ تولید خودرو با كيفيت جهانی و قیمت رقابتی

يكه‌زارع با تاكيد بر اين كه شركت هاي رنو و پژو بايد تعهدات قبلي را اجرا كنند، گفت: اين شركت‌ها بايد تعهدات مربوط به قراردادهاي قبلي را كه اجراي آن ها به دليل تحريم ها پيش از موعد متوقف شد، به اجرا در آورند و خطاها را جبران كنند.

هاشم يكه‌زارع در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه شركاي خارجي ما، لازم است از واحدهاي تحقيق و توسعه قوي برخوردار و دانش فني روز جهان را نيز داشته باشند اظهار داشت: هم‌چنين در همكاري‌ها، منافع و خواسته هاي ايران خودرو مبني بر ساخت داخل قطعات و مجموعه ها را مورد توجه قرار داده و به عمل برسانند.
 
وي با اشاره به اينكه جذب و انتقال دانش فني نوين طراحي و توليد، خواسته اصلي صنعت‌گران ايراني است، گفت: صادرات 30 درصد از محصولات توليدي مشترك با خودروسازان جهاني با شناخت قوانين و تامين نيازهاي مشتريان كشورهاي هدف نيز مورد تاكيد ما است.
 
 مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودرو افزود: توليد خودروي جديد، بهبود بهره‌وري و كيفيت در حد كلاس جهاني و به‌كارگيري توان برون‌سپاري براي رسيدن به كيفيت جهاني با قيمت رقابتي، از اهداف و برنامه‌هايي است كه ايران خودرو تا سال 2017 در زمينه همكاري با خودروسازان جهاني دنبال مي‌كند.
 
يكه زارع با بيان اين كه ايران خودرو توسعه قواي محركه و موتور ديزلي و موتورهايي با ميزان آلايندگي و مصرف كم و البته فناوري بالا را نيز در دستور كار قرار داده است، ادامه داد: فعالان صنعت خودروي دنيا در اين بخش نيز مي‌توانند با اين خودروساز ايراني همكاري داشته باشند.
 
 وي همچنين طراحي و توسعه خودروهاي هيبريدي و تاسيس مراكز تحقيق و توسعه مشترك را، از ديگر برنامه‌هاي ايران خودرو و از حوزه هاي مورد نظر براي همكاري با شركت هاي خارجي ذكر كرد.
 
 وي افزود:ضمن اين كه ايران‌خودرو مي‌تواند سايت‌هاي موجود را به توليد محصولات هر يك از شركاي استراتژيك خود اختصاص داده و شبكه خدمات فروش و پس از فروش اختصاصي اين شركا را نيز ايجاد كند.
 
يكه‌زارع با تاكيد بر اين كه شركت هاي رنو و پژو بايد  تعهدات قبلي را اجرا كنند،تصريح كرد: اين شركت‌ها بايد تعهدات مربوط به قراردادهاي قبلي را كه اجراي آن ها به دليل تحريم ها پيش از موعد متوقف شد، به اجرا در آورند و خطاها را جبران كنند.
 
وي همچنين خاطر نشان كرد: اين شركت ها توجه داشته باشند كه در دور تازه همكاري ايران خودرو با شركاي خارجي، انتقال دانش فني و طراحي و توليد خودروهاي مشترك جايگاه مهمي دارد.  

انتهاي پيام/
برچسب ها: خودرو ، صنعت ، کیفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.