سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

راه اندازی خط کشتی رانی به جزیره ابوموسی

استاندار هرمزگان گفت : تاپایان سال یک خط کشتیرانی وهوایی برای رونق گردشگری و افزایش جذب توریست درشهرستان ابوموسی راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس جادری در نشست شورای اداری شهرستان ابوموسی افزود: اکنون چهار خط پرواز در هفته به جزیره ابوموسی در حال فعالیت است.

وی تشویق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخشهای تجارت ، حمل و نقل ،خدمات شهری و گردشگری از دیگر راهکارههای رونق بیشتر این شهرستان اعلام کرد.

استاندار هرمزگان تعامل و همکاری همه دستگاههای اجرایی را برای رفع مشکلات زیربنایی به خصوص آب ، برق و مسکن را خواستار شد.

جادری افزود : جزیره ابوموسی پایگاه استراتژیک در قلب خلیج فارس و افتخار جمهوری اسلامی ایران است و توسعه همه جانبه بر عظمت و شکوه آن می افزاید.

صادقی سرپرست معاونت برنامه ریزی استاندار هرمزگان در این نشست کل اعتبارات تملک و دارایی امسال شهرستان ابوموسی را 36 میلیارد و 890 میلیون تومان اعلام کرد و افزود : باید برای جذب این اعتبارات برای رونق بیشتر این شهرستان تلاش شود.

فرماندار شهرستان ابوموسی گفت : 46 طرح با اعتبار 34 میلیارد و 590 میلیون در این شهرستان در حال اجراست.

سعیدی افزود : نیروگاه همزمان آب و برق ، توسعه اسکله چندمنظوره ، ساخت هتل و مجتمع های خدماتی رفاهی ، راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی در این شهرستان از مهمترین این طرح هاست.

وی استقرار همه دستگاههای اجرایی در شهرستان ، اولویت دادن به استخدام نیروهای بومی ابوموسی ، اختصاص بودجه به شهرداری و انتقال گاز از سیری به جزیره ابوموسی را خواستار شد.

خادمی مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان هم در این نشست گفت : شبکه جمع آوری فاضلاب جزیره ابوموسی با 100 میلیارد ریال هزینه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

ارجمند مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز گفت : پنج میلیارد تومان اعتبار برای تولید ، تعمیر و بازسازی شبکه برق این شهرستان با هدف پایداری برق در سال 93 نیاز است.

شهرستان ابوموسی با 68 کیلومتر مربع در 220 کیلومتری بندرعباس واقع است./س
انتهای خبر/

برچسب ها: خط ، کشتیرانی ، ابوموسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.