سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

هیئات مذهبی متراکم‌ترین شبکه جهان اسلام هستند

مدیر تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: هیئات مذهبی متراکم‌ترین و نورانی‌ترین شبکه جهان اسلام است و هنوز به کارکردها و رویکردهای هیئات مذهبی توجه چندانی نشده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، رضا معممی‌مقدم، مدیر تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور 17 آذر در نشست کارشناسان تشکل‌های دینی استان گفت: هیچ اجتماع و شبکه فیزیکی را نمی‌توان یافت که صمیمیت، نورانیت و کیفیت هیئات مذهبی را داشته باشد.

وی به اهمیت خروجی زندگی‌بخش هیئات مذهبی اشاره کرد و افزود: هیئات مذهبی متراکم‌ترین و نورانی‌ترین شبکه جهان اسلام است که هنوز به کارکردها و رویکردهای هیئات مذهبی توجه چندانی نشده است.

مدیر تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: هم‌اکنون 80 هزار هیئت مذهبی و 52 هزار مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در کشور فعالیت دارند.

وی بیان کرد: حمایت از مواضع نظام در قبال سوریه، رصد آسیب‌های اجتماعی، ارتقای دوره‌های آموزشی، تعامل سازنده با دستگاه‌ها، پرهیز از کوبیدن بر طبل اختلافات، تشکیل کارکردهای اجتماعی و راه‌اندازی اتاق فکر از جمله وظایف هیئات مذهبی است.

معممی‌مقدم تصریح کرد: اگرهدایت، سکان‌داری درست و تربیت مناسب برای هیئات مذهبی طراحی و اجرا شود که خوشبختانه در سال‌های گذشته اتفاقات بسیار ارزشمندی در این باره صورت پذیرفته ما شاهد رویش‌ها و اتفاقات بسیار خوبی در ساحت فرهنگ کشور خواهیم بود./س

انتهای پیام/

برچسب ها: هیات ، مذهبی ، شبکه ، جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.