سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

بیش از 53 هزار ووشوکار در نقاط مختلف ایران اسلامی فعالیت می کنند

رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: 53 هزار و 500 ووشوکار در نقاط مختلف ایران اسلامی فعالیت می کنند

علی نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، در مجمع انتخابی رییس هیات ووشو استان مرکزی در اراک افزود: جمهوری اسامی ایران در ورزش ووشو، نایب قهرمان جهان است که این قابلیت بستری مناسب برای رشد برای کسب عنوان قهرمانی این رشته است .
وی گفت : ووشو چین از حمایت و سازماندهی بالای برخودار است به همین دلیل خیلی از کشورها ووشو ایران را که موفق شده در کمتر از 6 سال به نایب قهرمانی جهان دست یابد ، الگو و هدف برای پیشرفت قرارداده و از ما برای برگزاری اردوی مشترک دعوت کرده اند.
رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران افزود : رشته ووشو رشد بسیار خوبی در 7 سال اخیر داشته است که گواه این مدعا رشد بیش از 2/5 برابری ورزشکاران این رشته می باشد.
وی گفت : کسب 3 عنوان نایب قهرمانی در سال های 88،91 و 92 از دیگر مقام های کسب شده در سالیان اخیر است که ورزشکاران جودو کار کشورمان کسب کرده اند.
علی نژاد عملکرد تیم ملی بزرگسالان را در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مالزی که آبان ماه سال جاری برگزار شد ستود و گفت: عملکرد ووشوکاران ایرانی در این رقابت ها از نظر تعداد مدال های کسب شده، فوق العاده بود اما ما می توانیم از این بهتر در میادین بین المللی حاضر شویم.
وی افزود : چنانچه حمایت های مسوولین نهاد ورزش از ووشو بیشتر شود، می توانیم با برنامه ریزی های دقیق تر جایگاه خود را در مسابقات قهرمانی جهان در دو سال آینده تقویت کنیم .
ملکی، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این آیین گفت :بردها و موفقیت های سیاسی و اجتماعی باعث ایجاد روحیه شور و نشاط در جامعه شده است که امید است این روحیه با پیروزی های مستمر ورزشکاران در عرصه های بین المللی تداوم داشته باشد./س

برچسب ها: ووشوکار ، کسب ، عنوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.