سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

بازدید اعضای منطقه دو سازمان بازرسی کل کشور از بندر چابهار

رئیس و اعضای سازمان بازرسی منطقه دو کل کشور برای بررسی روند طرح توسعه بندر شهید بهشتی و اقدامات صورت گرفته از این طرح بازدید کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، رئیس و اعضای سازمان بازرسی منطقه دو کل کشور برای بررسی روند طرح توسعه بندر شهید بهشتی و اقدامات صورت گرفته از این طرح بازدید کردند.

سیاوش رضوانی مدیرکل بنادر و دریانوردی چابهار در این دیدار ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته طرح توسعه و موانع و مشکلات توسعه بندر شهید بهشتی اظهار داشت: : با اقدامات صورت گرفته سازمان بنادر برای طرح توسعه، سایر ارگان‌های مربوطه در بخش ترانزیت باید همزمان با این اقدامات عملیات اجرایی سایر بخش‌ها را انجام و با سرعت بیشتری انجام دهند.

رئیس سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این بازدید، اظهار داشت: با توجه به وظایف ذاتی سازمان بازرسی کل کشور در حوزه پیشگیری از انحرافات در عملیات دستگاه‌های اجرایی بازدید دورهای داریم و موارد قانونی را به بخش‌ها یادآوری می‌کنیم که خوشبختانه اقدامات بسیار موثری در بخش‌های ترانزیت سوخت، کالا، و عملیات اجرایی و تسطیح اراضی انجام شده است.

محمدرضا میرزاده گفت: آماده‌ایم با ارایه مشاورهای کارشناسی در حوزه سرمایه‌گذاری و ایجاد سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و اجرای قوانین همکاری لازم را به عمل آوریم./س

انتهای پیام/

 
برچسب ها: بازدید ، منطقه ، چابهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.