سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوین با شکست قهرمان دوره قبل شگفتی ساز هفته شد

تیم والیبال کاله مازندران که قهرمانی در سال گذشته لیگ برتر والیبال را در پرونده کاری خود دارد، در هفته هفتم این رقابت ها مغلوب میزبان خود نوین کشاورز شد تا شگفتی نخست این هفته پدید آید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، دو تیم نوین کشاورز و کاله مازندران از ساعت 17 امروز یکشنبه در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت میزبان سه بر یک به پیروزی رسید تا سه امتیاز ارزشمند از این مسابقه را از آن خود کند. نوین کشاورز در این بازی دومین پیروزی خود را به دست آورد و چهار شکست نیز در پرونده امسال خود در لیگ برتر والیبال نیز دارد.

نوین کشاورز با هدایت مسعود آرمات در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 19 و 25 بر 22 در برابر کاله پیروز شد و تنها در ست سوم 25 بر 21 مغلوب قهرمان دوره گذشته لیگ برتر والیبال شد.

کاله مازندران با پذیرش این شکست رتبه دوم جدول را از دست داد و برای تعیین جایگاه خود در جدول این رقابت ها باید منتظر دیگر نتایج بازی امروز لیگ برتر والیبال بماند. نوین کشاورز نیز از رتبه یازدهمی به جایگاه نهم جدول صعود کرد.

این بازی یک ساعت و چهل هفت دقیقه به طول انجامید که مدت زمان میانگین هر ست حدود 27 دفیقه می شود. حدود 400 تماشاگر نیز در خانه والیبال این بازی را تماشا کردند.

قربان شیری از تیم نوین کشاورز و حمزه زرینی از کاله مازندران بازیکنان شاخص این بازی بودند.

در تیم کاله عادل غلامی، رضا قرا، حمزه زرینی، علیرضا جدیدی، صابر نریمان نژاد و فرهاد ظریف آغاز کنندگان بازی بودند و نوین کشاورز نیز با ترکیب پرویز پزشکی، حمید جعفری، بهمن جهاندیده، خسرو فرهادی ، سعید شیرود و اصغر نجفی بازی را آغاز کرد.

محمد کشفی نظارت بر این بازی خانه والیبال تهران را بر عهده داشت و بهروز جعفری (داور اول) و مسعود ذوقی به عنوان داور دوم قضاوت بازی نوین کشاورز و کاله مازندران را بر عهده داشتند.

نوین کشاورز در هفته هشتم در سالن غدیر ارومیه به مصاف شهرداری این شهر می رود و کاله مازندران نیز در گنبد با جواهری بازی می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ برتر ، والیبال ، نوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.