سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دشمن درجنگ نرم دنبال تخریب ریشه های فرهنگی ایران است

امام جمعه رودهن گفت: دشمن در جبهه جنگ نرم برای ازبین بردن ریشه های ایران اسلامی در جهت تخریب فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی ایران قدم برداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت میراث فرهنگی در کشور به ویژه درشهرستانهای استان تهران گفت:فرهنگ و هنر ایران اسلامی با برخورداری از قدمتی طولانی هم اکنون از لحاظ جنبه های مختلف مورد آسیب قرار گرفته است .

وی باشاره به این نکته که فعالیت دشمن در جبهه جنگ نرم در راستای تخریب فرهنگ و تمدن کهن ایرانی و اسلامی ایران تصریح کرد :دشمن در جبهه جنگ نرم برای ازبین بردن ریشه های ایران اسلامی در جهت تخریب فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی ایران قدم برداشته است واز سوی دیگر در داخل کشور هم برخی افراد سود جو به دلیل نبود نظارت در این مسیر با تخریب بناها و مکانهایی با قدمت طولانی حرکت می کنند.

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب با تاکید بر وضعیت نامناسب میراث فرهنگی در شهرستانهای تهران به ویژه پردیس اضافه کرد :شهرستان تازه تاسیس پردیس در دل خود میراث فرهنگی ارزشمندی مانند پل تاریخی شاه عباسی را برجامانده از تمدن کهن ایرانی و اسلامی دارد ولی متاسفانه این میراث فرهنگی برای متولیان این عرصه غربیه است زیرا این بنا در آستانه ویرانی قرار دارد .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت :مسئولان میراث فرهنگی باید پاسدار واقعی میراث فرهنگی باقیمانده از کتابر قطور فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی باشند./س


برچسب ها: دشمن ، جنگ ، فرهنگی ، تمدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.