سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

رفع مشکلات شهرستان پردیس نیازمند توجه ویژه دولت و مجلس است

امام جمعه شهرهای رودهن و پردیس از دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خواستار توجه ویژه برای رفع مشکلات شهرستان تازه تاسیس پردیس شد.

حجت الاسلام ˈحسین توسلیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به مسایل مبتلابه شهرستان پردیس مانند مشکلات مدارس آموزش و پرورش، شهرک های صنعتی و خدمات شهری و ... اظهارکرد: بومهن، شاید تنها شهر در کشور و استان تهران است که همه مدارس آن دارای دو شیفت پرتراکم هستند.

وی با بیان اینکه ضروری است دولت و نمایندگان مجلس به فکر حل مشکلات تحصیلی آموزش و پرورش این منطقه باشند تصریح کرد: با روند کنونی افزایش جمعیت در این منطقه، در آینده ای نزدیک مدارس سه شیفته خواهد شد.

امام جمعه شهرهای رودهن و پردیس با اشاره به اینکه اسلام شهر، شهرری، پردیس و لواسانات جزو حوزه انتخابیه تهران است، بیان کرد: نمایندگان مجلس با همکاری دولت یازدهم احداث کمربندی شمالی بومهن و رودهن و یکی از محورهای هدایت ترافیک این منطقه که زندگی مردم را دچاراختلال کرده است، اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه برخورداری از مصلی نماز جمعه حق مردم این منطقه است، خاطرنشان کرد: با گذشت سه دهه از دوران نظام جمهوری اسلامی، منطقه پردیس متاسفانه هنوز مصلی ندارد./س


برچسب ها: مشکلات ، پردیس ، دولت ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.