سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزی خادم: اعضای هیئت رئیسه دغدغه‌های کی روش را برطرف می‌کنند

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در هفته آینده جلسه‌ای می‌گذاریم و دغدغه‌های کی روش را در جام جهانی برطرف می‌کنیم.

عزیزی خادم عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: براساس برنامه قرار است ک ما اعضای هیئت مدیره جلسه‌ای در هفته آینده داشته باشیم تا بتوانیم دغدغه کی روش برای حضور مقتدرانه در جام جهانی را برطرف کنیم.

عزیزی خادم در ادامه تصریح کرد: فدراسیون فوتبال با کمک دولت، رسانه‌‌ها و مردم توانست مقتدرانه به جام جهانی صعود کند که کار بسیار بزرگی در برهه‌ای از زمان انجام دادند و امیدوار هستیم شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند که تیم ملی کشورمان در برزیل بازیهای آبرومندانه‌ای از خود نشان دهند تا خدایی نکرده بر غرور ملی کشورمان خدشه ای وارد نشود.

وی در ارتباط با هم گروهی‌های ایران نیز اظهار کرد: نباید گروهمان را دست کم بگیریم زیرا قرعه‌ی ما بسیار سخت است، بوسنی یکی از تیمهایی است که به عنوان تیم اول در این رقابتها حاضر شد در صورتیکه تیمهایی مثل فرانسه و پرتغال در پلی آف توانستند به جام جهانی راه یابند و در رنگینک جهانی نیز در رده بیست و یکم جدول فیفا قرار دارد و ملی پوشانش در تیمهای طراز اولی همچون منچستر سیتی بازی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: نیجریه هم تیم ملی فوتبال بسیار قوی دارد و تیم ملی زیر 21 ساله‌هایشان توانستند قهرمان جهان شوند و تکلیف تیم ملی آرژانتین نیز مشخص است و ما نباید فوتبال این کشور را فقط با مسی بسنجیم زیرا بازیکنان دیگری در تیم ملی این کشور وجود دارند که هر کدام نه به اندازه مسی ولی جزو بازیکنان طراز اول دنیا هستند.

عزیزی خادم عنوان کرد: برای حضور مقتدرانه در جام جهانی از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیتها استفاده خواهیم کرد این امر با کمک رسانه‌ها و مردم امکان‌پذیر است به هر حال ما باید به حد استاندارد فوتبال دنیا نزدیک شویم، در حال حاضر دغدغه کی روش نیز همین مسئله است که بتوانیم آبرومندانه به مرحله بعد صعود کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: امیدوار هستیم در هفته آینده بتوانیم یک جلسه با وزیر ورزش داشته تا در مورد چهار، پنج ماه آینده یک برنامه‌ریزی صحیح انجام دهیم تا چالشهای پیش آمده را در یک فضای مثبت برطرف کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.