سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دانشگاه علم و صنعت ایران؛

طرح‌های افتخارآمیز فناوری به نمایان گذاشته می‌شود

نمایشگاهی از دستاوردها و توانمندی‌های اساتید برجسته و دانشجویان در دانشگاه علم و صنعت به مناسبت روز پژوهش برگزار می‌شود.

مرتضی منتظری، معاون پژوهشی و رئیس پژوهشگاه دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های پژوهشی دانشگاه علم و صنعت ایران شامل قطب‌های علمی انتشارات دانشگاه و نمایشگاهی با عنوان کار و توسعه فناوری جهت آشنایی دانشجویان با فناوری اشتغال طی یک هفته برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: دستاوردهای پژوهش دانشگاه علم و صنعت وضعیت هفت طرح کلان است که دانشگاه شامل چهار مجری محور و 3 طرح مجری همکار است همچنین در فاز اول نمایشگاه دستگاه‌هایی ساخته شد برای معلولان قطع نخاعی می‌توانند بایستند و تا حدودی حرکت کنند که این یکی از طرح‌های افتخارآمیز فناوری عصبی است.

 منتظری افزود: دانشگاه علم و صنعت دارای بیست و پنج پژوهشکده مرکز و موسسه تحقیقاتی با 9 قطب علمی و 12 مجله تخصصی در این دانشگاه فعالیت می‌کنند.

وی همچنین گفت: علاوه بر دستاوردهای دانشگاه در حوزه‌های مختلف کتاب‌‌های بین‌المللی که توسط ناشران معتبر بین‌المللی به چاپ رسیده دانشگاه علم و صنعت ایران حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: پیاده‌سازی سامانه قطار سریع‌السیر و پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه فنانوری‌های پیشرفته و سامانه ریلی در این نمایشگاه قابل بازدید است همچنین طراح فلت روم ملی خودرو، معماری اسلامی از طرح‌های افتخارآمیز است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.