سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرغامپور: مشروعیت قرعه‌کشی ارتباطی به قرارداد بازیکنان ندارد/قرعه‌کشی قانونی بوده است

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: مشروعیت داشتن قرعه‌کشی ارتباطی به جزئیات تیم‌ها ندارد ما فقط با نام تیم‌ها کار داریم.

داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص صحبت‌های برخی از کارشناسان مبنی بر مشروعیت نداشتن قرعه‌کشی لیگ تنیس روی میز اظهار داشت: اینکه تیمها اسامی بازیکنان خود را به ما بدهند و یا اینکه قراردادهای بازیکنان برای ما فرستاده شود و حتی مبلغ ورودی لیگ هیچ ارتباطی به قرعه‌کشی لیگ و مشروعیت آن ندارد.

وی تصریح کرد: سازمان لیگ فقط با اسامی تیمها کار دارد و قرعه‌کشی را هم با حضور نمایندگان تیمهای شرکت کننده برگزار می‌کند.

ضرغامپور در خصوص رقم ورودی لیگ و اینکه از نظر قانونی تیمها تا چه زمانی مهلت پرداخت مبلغ 8 میلیون تومان را دارند، گفت: مبلغ ورودی تیمها به ریاست فدراسیون مرتبط است اما پیش از این هم اتفاق افتاده که تیمها بعد از اعلام آمادگی و حتی بازی کردن در لیگ مبلغ ورودی خود را پرداخت کرده باشند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این سوال که تکلیف دو تیم تازه وارد چه شده است بیان کرد: حضور تیم باریج اسانس کاشان درلیگ تنیس روی میز منتفی شد اما پتروشیمی مروارید 80 درصد زمینه‌های لازم برای حضور آن ها در لیگ چیده شده و احتمال زیادی دارد تا به جمع تیم‌های حاضر اضافه شوند.

وی ادامه داد: پتروشیمی مروارید سال گذشته قهرمان لیگ دسته یک بود واز همین رو قصد دارد در لیگ برتر امسال تیم دهد.

ضرغامپور در خصوص تیم دانشگاه آزاد بیان کرد: دانشگاه آزاده هنوز انصراف خود را به سازمان لیگ اعلام نکرده است وامکان دارد که در لیگ بمانند.

لازم به ذکر است، یکی از کارشناسان تنیس روی میز پیش از این اعلام کرده بود، قرعه کشی لیگ امسال به چند دلیل مشروعیت نداشته وغیرقانونی است.

وی اعلام کرده بود: ارسال نکردن اسامی بازیکنان تیم ها به فدراسیون ویا سازمان لیگ، ارسال نشدن قراردادهای بازیکنان چه سفید، چه مبلغ دار پرداخت نکردن رقم ورودی لیگ از سوی اکثر تیم‌ها از جمله دلایلی هستند که مجوز قرعه کشی لیگ را زیر سوال می برند!

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.