سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقل قول‌های مشهور این هفته؛

از آنجلوتی تا سپ بلاتر

سایت فیفا این هفته نیز نقل‌قول‌های چهره‌های مشهور فوتبال را در خروجی سایت خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سایت فیفا نقل‌قول‌های مشهور این هفته را از چهره‌های فوتبالی دنیا منتشر کرد.

**کارلو آنجلوتی

اگر بخواهم بازیکنی را جذب رئال مادرید کنم، بدون شک او لیونل مسی نخواهد بود، چرا که ما رونالدو را در اختیار داریم و با حضور او به بازیکن دیگری در این پست نیاز نخواهیم داشت. رونالدو یک هدیه ویژه از طرف خداوند برای ما بوده است.

**گابریل باتیستوتا خطاب به بالوتللی 

بالوتللي از آن دسته از بازیکنانی است که من را عصبی می‌کند، من مانند او یک فوتبالیست ذاتی متولد نشدم، من هر چیزی را که به دست آوردم نتیجه تلاش و کار خودم بوده است و مجبور بودم بعضی چیزها را قربانی کنم، بالوتللی و تعداد کمی از افراد هر آنچه من دوست داشتم، داشته باشم را دارا هستند، اینکه او از استعدادهای ذاتی‌اش و مزیت‌هایی که دارد استفاده نمی‌کند، من را واقعاً عصبانی می‌کند.

***ریموند دومینک، سرمربی اسبق فرانسه

ما نسل طلایی از سوپر قهرمانان در فوتبال داشتیم که هم اکنون در پی افتخاراتی که کسب کرده‌اند زندگی می‌کنیم، اما آنها دانش‌شان را برای بازسازی فوتبال این کشور به میان نیاوردند.

**تیاگو سیلوا

شما می‌توانید یک شاهکار کلاس جهانی را در آنفیلد شاهد باشید، من در اینجا مدت زمان زیادی است که بازی می‌کنم، من فکر می‌کنم سوارز بسیار به مسی و رونالدو نزدیک شده است و او می‌تواند به زودی از سد آنها رد شود.

من همیشه آرزو داشتم که یک فوروارد شوم اما به اندازه کافی استعداد نداشتم، من از گوشه و راست شروع کردم، اما مربیان مرتباً من را به عقب راندند.

*** پیکه در مقایسه مارتینو و گواردیولا

ما نمی‌توانیم خود را با تیمی که 6 جام را برده است مقایسه کنیم، ما با هر مقایسه آن‌ها را از دست خواهیم داد.

*** رونالدینیو

وقتی که به تیم اتلتیکو و کوکا آمدم برای من توضیح دادند که چه چیزی در ذهن دارند، من گفتم این خیلی جالب است، من دوست دارم که یک بازی‌ساز باشم، کاری که همیشه انجام می‌دادم، کاری است که من آن حس می کنم، واقعاً فوق‌العاده است.

*** یوآخیم‌ لو، سرمربی تیم آلمان

خب ما در جام جهانی 2014 برزیل دوستمان را ملاقات می‌کنیم و این به نظرم اتفاق ویژه‌ای است که آمریکا در گروه ما قرار دارد. من و یورگن برای مدت‌های طولانی ارتباط نزدیک و دوستانه‌ای داشته ایم، ما با هم همیشه تبادل اطلاعات می‌کنیم، اما بعضی چیزها تغییر خواهد کرد.

*** رودی گارسیا خطاب به فرانچسکو توتی

من می توانم بگویم که توتی فرد ساده‌ایی است او هیچوقت هدایت تمرین‌ها را برعهده نمی‌گیرد، او هیچوقت تمرین ویژه‌ایی از من نمی خواهد، با وجود این‌که 36 سال دارد هیچوقت هدایت تیم را برعهده نمی گیرد، هیچ کدام از شوت‌های او کار خاصی را نکرده است، اما او از همه تیمی‌هایش تشکر می‌کند، چرا که او بسیار باهوش است و یک مثال بارز برای بایکنان در زمین است من نمی‌گویم او بازیکن فوق‌العاده‌ایی است، اما می گویم او یکی از بازیکنان فوق‌العاده‌ایی است که تاکنون در تاریخ فوتبال وجود داشته است.

*** سپ بلاتر، رئیس فیفا

وقتی که 11 جولای 2010 در استادیوم ساکرسیتی ژوهانبورگ همراه ماندلا بودم شهرت و افتخار او را در میان جمعیت دیدم، او مردی از عام جامعه بود، مردی در قلب مردم، و یکی از بزرگترین لحظات خاطره‌انگیزی بود که تاکنون من تجربه کرده بودم، نلسون ماندلا تا ابد در قلب‌های همه‌ی ما خواهد ماند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.