سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی صورت گرفت؛

حضور مسئولین عالی‌رتبه وزارت اطلاعات/ بررسی موضوع "کردستان سوریه" در نشست مشترک کمیته امنیت و سیاست خارجی

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تشریح جلسه امروز این کمیسیون گفت: کمیسیون امنیت ملی، میزبان مسئولین عالیرتبه وزارت اطلاعات، متخصص در حوزه تهدیدات امنیتی تلفن‌های همراه، لب‌تاپ، کامپیوتر و سایر وسایل و ابزار الکترونیکی بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تشریح جلسه امروز این کمیسیون گفت: کمیسیون امنیت ملی، میزبان مسئولین عالیرتبه وزارت اطلاعات، متخصص در حوزه تهدیدات امنیتی تلفن‌های همراه، لب‌تاپ، کامپیوتر و سایر وسایل و ابزار الکترونیکی بود.

یکی از کانال‌های مهم تهدیدات امنیتی که امروزه از طریق سازمان‌های جاسوسی قدرت‌های سلطه‌گر و اعمال آنها از جمله منافقین دنبال می‌شود؛ شنود، تخلیه اطلاعات، انتقال اطلاعات و حتی عملیات هک نمودن سیستم‌های الکترونیکی است. سوژه اینگونه سیستم‌ها و سازمان‌های جاسوسی شخصیت‌های مهم و موثر، جایگاه‌های سیاسی از جمله نمایندگان مجلس به ویژگی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هستند که باید نهایت دقت و توجه صورت پذیرد تا به هیچ وجه سازمان‌های جاسوسی نتوانند اطلاعات کسب کنند.  
 
وی گفت: امروزه تلفن‌های همراه حتی در حالت خاموش آسان‌ترین وسیله برای کسب اطلاعات و اخبار است و متاسفانه گاهی اخبار و اسناد طبقه‌بندی شده از این طریق به دست سیستم جاسوسی می‌افتد.  
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:  در ادامه جلسه، نشست مشترک کمیته سیاست خارجی و کمیته امنیت جهت بررسی موضوع "کردستان سوریه" برگزار و کمیته بسیج نیز جهت بررسی طرح "بسیج رسانه" تشکیل جلسه داد.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: نقوی ، کمیسیون ، امنیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.