سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير كل راه و شهرسازي سيستان و بلوچستان:

انعقاد قرار داد ساخت راه آهن چابهار- مشهد

مدير كل راه و شهرسازي سيستان و بلوچستان از انعقاد قرار داد احداث راه آهن چابهار- مشهد بين وزارت راه و شهرسازي و قرارگاه خاتم الانبياء (ص) خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي ادره كل راه و شهرسازي استان سيستان و بلوچستان، ابوالفضل باقرنيا در جلسه شوراي هماهنگي حمل و نقل و مسكن استان اظهار داشت: قرارداد احداث راه آهن چابهار - مشهد با قرارگاه خاتم الانبيا (ص)منعقد شده كه موسسه هاي الهادي- سيدالشهداء و النصر انجام آن را برعهده خواهند داشت.
 
وي با اشاره به آثار اين پروژه در استان تصريح كرد: فوايد اين پروژه علاوه بر اشتغال مستقيم و غيرمستقيم تغيير چهره استان از يك استان كمتر برخوردار به يك استان برخوردار و اتصال ريلي كريدور شمال – جنوب براي ترانزيت كالا است.

باقرنيا اظهار داشت : بعضي پروژه ها به موقع و مطابق برنامه زمان بندي و حتي جلوتر از آن به سرعت در حال انجام است اما برخي ديگرحركت كندي دارند كه تلاش ما بر جبران و تسريع آنها است.

وي بيان كرد : با توجه به تغيير مسكن مهر به مسكن اجتماعي و عدم ابلاغ برنامه، توصيه و تفسير دقيقي از آن وجود ندارد، اما آنچه كه در آن هيچ شكي نيست پايبندي اداره كل راه و شهرسازي استان سيستان و بلوچستان به اجراي تعهدات قبلي و به سرانجام رساندن پروژه هاي نيمه تمام است.

مدير كل راه و شهرسازي استان سيستان و بلوچستان با اشاره به برخي از معضلات زير ساخت ها ي مسكن مهر گفت: مشكلات ومعضلاتي نظير آب و برق باعث بروز مشكل در اتمام و تحويل پروژه هاي نيمه تمام مسكن مهر شده كه اميدواريم با تلاش هاي صورت گرفته از طرف اداره كل راه و شهرسازي، مسئولان مربوطه هرچه سريعتر جهت رفع اين معضلات چاره انديشي كنند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.